ועד הבית? קבלו מספר טיפים חשובים לטיפוח גינת הבניין

בין אם אתם מקימים גינה חדשה ובין אם כבר יש גינה בבניין כבר זמן מה ורוצים לשמור עליה כמה שיותר מטופחת, הטיפים הבאים יעזרו.

השקו את הגינה בתדירות המתאימה

אחד הטיפים הטובים ביותר לטיפוח הגינה הוא השקיה מתאימה. ישנם צמחים שאוהבים יותר מים, בעוד שאחרים פחות ועליכם לוודא שכולם מקבלים את כמות המים המתאימה כדי לשגשג. מומלץ מאוד לחבר מערכת השקה לגינה אשר תפעל בצורה אוטומטית ובשעות קבועות, כך שלא תצטרכו לעמוד עם הצינור או לבדוק את האדמה בכל פעם.

שימו לב לאור השמש

עיקרון השמש פועל על אותו עיקרון של ההשקיה, יש צמחי צל וצמחים שמעדיפים שמש, ועליכם למקם אותם נכון בגינה. המון צמחים צריכים לפחות 6 שעות שמש ביום כדי לשגשג, ולכן כמות אור השמש משחקת תפקיד גדול ומרכזי בסוג הצמחים והפרחים שתבחרו לגינה שלכם.

השקיעו באדמה

אחת העצות הטובות ביותר כאשר רוצים לשמור על הגינה מטופחת הוא לוודא שהאדמה עשירה בחומרים מזינים עבור הצמחים. לכן, קנו קומפוסט איכותי לגינה ופנקו את הצמחים שלכם. גם אם האדמה שלכם מעולה מלכתחילה, קומפוסט איכותי ייתן לה חיזוק ויגרום לצמחים שלכם לפרוח.

שלבו עציצים

יש המון צמחים שאפשר לגדל בעציצים, ועציצים יכולים להוסיף טוויסט עיצובי, ליצור עניין ומשחקי פרופורציות, להוסיף צבעים ולאפשר לכם לגדל צמחים מסוימים תחת יותר בקרה, כמו למשל צמחים שדורשים יותר או פחות השקיה.

בחרו את הצמחים הנכונים

חשוב לבחור בצמחים אשר מתאימים לתנאי הגידול באופן ספציפי. אם הגינה שטופת שמש, עליכם לבחור בצמחים שאוהבים אור שמש ישיר ועמידים לאקלים חם. כמו כן אם הגינה מוצלת, יש לבחור בצמחים שמתאימים לאזורים מוצלים. הכינו שיעורי בית ובחרו בזנים שיגדלו היטב באזור שבו אתם גרים ובשטח שעומד לרשותכם.

הקפידו על גיזום בזמן

אם יש עצים וצמחים שגדלים פרא בגינה, הקפידו לגזום אותם. לגיזום יש הרבה יתרונות הוא שומר על בריאות הצמח, מונע מחלות, עוזר לכוון את הצמיחה, מקטין את המשיכה של חיות ומכרסמים לגינה וגם שומר על הבטיחות. מעבר לכך, הגיזום שומר על הגינה מטופחת ויפה. כמובן שלא מומלץ להתחיל לגזום מתי שרוצים, אמנות הגיזום דורשת ידע ותזמן מתאים.

טפלו בעשבים שוטים

עשבים שוטים יכולים לפגוע במראה הגינה ולדרוש הרבה עבודה. כדי למנוע עשבים שוטים ללא ריסוס, אתם יכולים לפזר בגינה חלוקי נחל, טוף, קש, עלים או כל חומר אחר שזמין לכם וימנע מהעשבים השוטים לצמוח בגינה שלכם.

שכרו אנשי מקצוע

מטבע הדברים, דיירי הבניין לא מצפים שוועד הבית יעבוד בגינה וישמור עליה מטופחת. אם רוצים לוודא שהגינה אכן תשמר יפה לאורך זמן וככל שגדלה, מומלץ ורצוי להעסיק צוות גינון מקצועי שיבוא אחת לחודש על מנת לתחזק את הגינה, לגזום מה שצריך, להוסיף קומפוסט איכותי לגינה ולהבטיח שהצמחים יהיו מאושרים והגינה מטופחת.

 

 

שתפו באמצעות:

חיפוש מהיר:

לקבלת הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים בתחום

נא למלא פרטי התקשרות ובהקדם תקבלו הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים.

נא לודא שבחרתם תחום ואזור מגורים
דילוג לתוכן