המדריך לצביעת בית

 

בישראל ישנם אנשים רבים המגדירים את עצמם בתור בעלי יכולת לצבוע בתים. מרביתם של אלו, הם למעשה צבעים לא מקצועיים. חלקם סטודנטים המחפשים השלמת הכנסה מהצד באמצעות עבודות נוספות, אחרים הם חסרי מקצוע או ידע מקצועי המחפשים פתרון קל שבאמצעותו אפשר לדעתם להרוויח כסף מהר ובקלות.

 

למעשה, עבודת צבע בבית מצריכה ידע ורמה מקצועית הולמת. כי נזקים  של עבודה זולה מדיי ובלתי מקצועית, תיתן אחר כך את אותותיה מהר מאוד.

בעל הדירה והנכס יגלה ששכרו יצא בהפסדו ואפילו הם חסך כמה מאות שקלים, הרי שהוא יאלץ בדרך כלל לשלם אותם חזרה על הנזקים שנגרמו לו בגלל צביעה רשלנית.

 

אפשר ורצוי אם כך לפנות לצבע שהוא בעל מקצוע בתחום, בעל נסיון  ידע והמלצות מדירות אחרות (לפחות שלושה בעלי דירות/ בתים). מאידך, אם בעלי הדירה, הם בעלי ידע מקצועי בעצמם ובעלי יכולת ונסיון טוב בכך, אזי הם יכולים לצבוע בעצמם,כאשר התנאים לכך הם אלו:

 

א.      יש לבחון היטב היטב את המקומות המצריכים צביעה ואם כולם מצריכים סוג דומה של צביעה. בחלק מהבתים הישנים שנרכשים ישנם סדקים, חורים בקירות וזה מצריך שימוש בסוגים מיוחדים של צבע.

ב.       יש להחליט בקפידה לגבי הצבעים של הדירה, בהתאם למה שהיא, נראותה, וכיצד היא תראה לאחר הצביעה.

ג.        יש להכין את הבית/ דירה ביסודיות רבה לקראת הצביעה.

ד.       בחירת הצבע: יש לבחור בצבעי איכות, רחיצים, בעלי תקן הולם, לא מהולים בחומרים רעילים או בריכוז גבוה מדיי של חומרים סמיכים. צבע אקרילי הוא בחירה נכונה ומצוינת, אבל חשוב לשאול את הצבעי ואם הוא נרכש בחנות חומרי בניין את איכותו ( לא מתקלף, עמיד לכתמים, לכלוך גס, חלחול מים וכו'. הצבעים הטובים אינם זולים בדרך כלל כמו אלו שהם פשוטים מאוד, אבל הם שווים במחירם בתוצאה הסופית שמתקבלת.

ה.      מברשות-יש לדאוג לבחירת מברשות שאינם "מורחות" או מתייבשות מהר. סיבים צפופים, אבל קלים למגע וגמישים.

ו.      בסיום העבודה יש להבהיר שעל הצבע לדאוג בעצמו, ובאחריותו המלאה על ניקוי הבית.

 

 

לדאבונינו, לא סיימנו כאן, שכן עדיין עומדות בפנינו מטלות נוספות כמו קדיחה, דפיקת מסמרים לתמונות ושאר ההיבטים אשר ילכלכו את הבית, וכמובן, ניקיון הבית לאחר צביעה והכנתו לריהוט וכניסה מחודשת לבית.

 

נכתב עבור בתים ירוקים, אחת מחברות הפוליש והניקיון המבוקשות בישראל

לפרטים נוספים וקבלת הצעה לניקיון/צבע/שיפוץ לחצו כאן טלפון: 0528254431

 

 

שתפו באמצעות:

לקבלת הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים בתחום

נא למלא פרטי התקשרות ובהקדם תקבלו הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים.

נא לודא שבחרתם תחום ואזור מגורים
דילוג לתוכן