הכירו ספות פינתיות

רבים מהאנשים שעומדים לרהט את הבית ולהשלים את עיצוב חדר המשפחה עם ספה, מבקשים להפיק את המרב מגודל החלל ומסיטואציית הישיבה, לצד יצירת אינטראקציה בריאה ונעימה. על כן אנשים רבים שעומדים לרכוש מערכת ישיבה בוחרים בספות פינתיות, ולו כי מערכת הישיבה עתידה להיצמד אל שני קירות (שיוצרים את האות "ר"), ועל כן מבקשים לנצל את השטח באופן מרבי, מבלי לאבד מקום שעשוי להוות מקום ישיבה נוסף.
 

מכאן שמערכת ישיבה פינתית מהווה את האופציה אידאלית, כך שמנקודה זו כל שיש לעשות זה רק לחפש את האופציה המתאימה ביותר- הן מבחינת עיצוב ונוחות, והן מבחינת עלות ואיכות. פנו עוד היום אל חברת "ארנה", ותימצאו איכות לצד נוחות, מבחר לצד התאמה אישית.
 

מבחר עשיר לצד מגוון עיצובים

העובדה שמדובר במערכת ספות פינתיות, אינה אומרת שהקלנו את קבלת ההחלטה, וזאת כי גם בקטגוריה זו ניתן למצוא לא מעט אופציות מגוונות.
מכאן שניתן למצוא מגוון ספות פינתיות בארנה מעצבים רהיטים בעיצוב אישי, שהסיומת שלהן כוללת משענת ליד, ניתן למצוא ספות פינתיות שיודעות להיפתח למיטה, ניתן למצוא מערכות שמתאימות לבית מודרני יוקרתי, ניתן למצוא מערכות שמתאימות עבור בית כפרי וחמים, ניתן למצוא מערכת שמשלבת משחק עם ריבוי כריות, ניתן למצוא מערכת שמציעה שליטה מלאה על התמיכה בראש ועוד, כאשר שלל העיצובים מציעים אינסוף אפשרויות מרהיבות.
 

הזמנה לפי התאמה אישית

לצד המבחר הגדול שקיים בשוק, גם טוב לדעת שניתן לבצע הזמנה לפי קריטריונים אישיים, וזאת מבלי להגיע אל מעצב פרטי ולשלם לו סכומים הזויים.
כיצד ניתן להשיג כל זאת לצד מחיר הגיוני? ובכן כל שצריך לעשות זה למצוא דגם שאוהבים מבחינת נוחות ארגונומית, תצורה כללית ועיצוב, ופשוט לציין מה המידות המדויקות שמתאימות עבור הסלון הפרטי שלכם, איזה סוג של בד מעדיפים, כמה כריות מבקשים, האם רוצים להשאיר את המשענת ליד או לוותר עליה וכדומה, כאשר כל מקום שמתמחה בייצור ספות, מציע שליטה (בחירה אישית) על אלמנטים נוספים.
מכאן שכול עוד פונים אל חברה מקצועית ואיכותית כגון חברת "ארנה", ניתן לשלוט על מרב הפרמטרים- ניתן להשיג בדיוק מה שמבקשים ללא שום התפשרות. פנו עוד יום אל חברת "ארנה" והתחילו בתהליך בניית הספה הייחודית לכם.
 

שורת יתרונות שראוי להכיר

אם יש לכם מספיק מקום בסלון, אך עדיין אתם מתלבטים האם לבחור באופציה של ספות פינתיות- מומלץ שתיקחו בחשבון את השיקולים הבאים: מראה של ספה פינתית מייצר תחושה יותר אינטימית ומשפחתית, ספה פינתית מאפשרת שכיבה יותר נוחה לאורך הספה, ספה פינתית מאפשרת אינטראקציה יותר ערה (בשל הסמיכות וצורת ה"ר") ובנוסף ספה שכזו מונעת רכישה של שתי ספות נפרדות, כך שהרבה פעמים מדובר באופציה שהיא גם יותר זולה.
 

שתפו באמצעות:

חיפוש מהיר:

לקבלת הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים בתחום

נא למלא פרטי התקשרות ובהקדם תקבלו הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים.

נא לודא שבחרתם תחום ואזור מגורים
דילוג לתוכן