גז ביתי – חיבור קבוע אל מול מיכלי גז

 

מרבית הבתים בישראל מחוברים למערכת הגז המרכזית ומקבלים אספקה קבועה של גז ביתי לצרכי בישול וחימום. יחד עם זאת, ישנם בתים רבים שעדיין מתבססים על מיכלי גז אותם יש להחליף בכל פעם שהם מתרוקנים. מיכלים אלה יכולים להגיע במספר מידות, לרבות מיכלי גז 12 ק"ג ומיכלי גז 48 ק"ג. מיכלים קטנים יותר הם מיכלים המיועדים בדרך כלל לקמפינג, ואינם נמצאים בשימוש ביתי. את המיכלים ניתן להזמין משורה של חברות גז, שחלקן מספקות גם גז באספקה קבועה, וחלקן פעילות רק בשוק מיכלי הגז.

החלפת מיכלים: יום-יומיים ללא גז

בעיה המרכזית של מיכלי גז ביתי היא שבכל תקופה, אנו "נתקעים" למעשה בלי גז, מה שמסמן לנו שהמיכלים התרוקנו לחלוטין וכעת יש לבצע הזמנה של מיכל נוסף. על אף שהיינו רוצים לחשוב שיש לכך פתרון, כמו למשל לנסות ולהעריך את פרק הזמן שעובר מהזמנה להזמנה, בפועל אנחנו לא באמת נזמין מיכל חדש עד שלא יתברר לנו שהמיכל הנוכחי התרוקן לגמרי, והמשמעות היא שבעבודה עם מיכלי גז צריך לקחת בחשבון יום או יומיים ללא גז בבית, ולעיתים גם מספר ימים רב יותר.

חשוב ורצוי לערוך השוואת מחירים בין החברות

בהזמנת מיכל גז ביתי, מומלץ מאוד לבצע השוואת מחירים בין החברות השונות. בבדיקה פשוטה תוכלו לגלות שהפערים בין החברות השונות יכולים להגיע לעשרות אחוזים, וזאת סיבה מספיק טובה לעשות סקר שוק לפני ההזמנה. יחד עם זאת, יש לקחת בחשבון שבתחילת עבודה עם כל חברה, יש להשאיר פקדון עבור המיכלים, פקדון שיוחזר אליכם לאחר שתזדכו על המיכלים הריקים עצמם.

מידע נרחב בנושא גז ביתי תוכלו למצוא באתר דור אלון גז http://www.doralongas.co.il

היו מוכנים לנושא הפקדון על המיכלים

מן הסתם, אין שום סיבה שזה ימנע מכם להחליף חברה בהתאם למחיר המוצע לכם, שכן ברגע שאתם משלמים פקדון אחד, אתם מזדכים על פקדון אחר, אם כי ראוי לזכור שהדברים מתנהלים בדרך כלל בקצב שלהם, ואתם בהחלט יכולים לשלם פקדון היום, ולהזדכות על הפקדון הקודם שלכם בחשבון הבנק רק כעבור חודש או חודשיים.
 

שתפו באמצעות:

חיפוש מהיר:

לקבלת הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים בתחום

נא למלא פרטי התקשרות ובהקדם תקבלו הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים.

נא לודא שבחרתם תחום ואזור מגורים
דילוג לתוכן