בחירת מיני בר לבית

רכישת מיני בר לבית משפרת את איכות החיים שלכם. היא מנגישה ומזמנת עבור בני הבית מקור מים קרים בכל עת וגם מים להכנת משקאות חמים. מיני בר מספק מים איכותיים בכל כמות נדרשת, מייתר את הצורך להצטייד בבקבוקי מים ומייתר את התלות בהם.

לכל מכשיר יש מפרט טכני המאפשר להתוודע אל כמות המים הקרים והחמים, אל זמני הקירור והנדרשים, אפשרות לאמוד את הטמפרטורה ועוד.

לפני הרכישה וכתנאי לה חשוב לשקול את הנתונים הבאים:

  1. מספר הברזים, האם יש לחצן לרתיחה מלאה המייתר את השימוש בקומקום.

  2. האם המיני בר המוצע כולל מערכת סינון העומדת בתנאי הסף הנדרשים על ידי מוסדות התקינה הישראליים והבינלאומיים.

  3. מה היא צריכת החשמל והאם ניתן לבחור מיני בר חסכוני בחשמל מבלי שייגרעו ממנו תכונותיו החשובות. יש מכשירים שמובנה בהם לחצן שמפחית באופן משמעותי את כמות החשמל, מה שמהווה חיסכון ניכר בעלות התפעול שלו.

  4. חשוב לבחור מכשיר קל ופשוט לתפעול.

  5. שימו לב למשך תקופת האחריות על המכשיר והאם מתן אחריות מותנה בהחלת סננים באמצעות החברה.

  6. היות שמכשיר מיני בר ניצב במקום מרכזי במטבח, יש חשיבות לעיצובו. כיום מוצעים מכשירים בגדלים, בצורות ובצבעים שונים. המבחר גדול.

  7. לא בשורה האחרונה אבל ב"השורה התחתנה" – במירכאות ובלעדיהן – של השיקולים המנחים בבחירת מכשיר מיני בר הוא המחיר. אם יש לכם תקציב מוגדר ומוגבל תוכלו לבחור גם במסגרתו בין דגמים שונים.

  8. נגישות וזמינות טכנאי של החברה המספקת ומשווקת את המכשיר. אתם עלולים להיזקק לשירותו בכל עת.

רכישת מכשיר מיני בר משפרת ומשדרגת את איכות החיים. במשרדים שונים מכשירה זה הוא חלק בלתי נפרד מתנאי השירות של העובדים וחלק חשוב מקבלת הפנים לאורחים. בחום הקיץ אפשרות לשתות באופן חופשי מים קרים ממכשיר המיני בר היא הזדמנות להתרענן ולהרוות את הצימאון.

מכשיר מיני בר מהווה תרומה משמעותית לחיסכון במים. עצם הידיעה כי יש מים קרים וחמים ללא הגבלה בכל זמן מאפשרת לעבוד במשרד ולבלות בבית בשקט.

בבתים ובמשרדים רבים ניתן לראות מכשירי מיני בר כחלק בלתי נפרד מהריהוט ומערכת האירוח. חשוב לשמור על ניקיון המכשיר ולתחזק אותו על פי הוראות היצרן בקפידה. היות שמדובר במכשיר שרבים עושים בו שימוש יומיומי יש הכרח לשמור אותו נקי ואת הסביבה שבה הוא מצוי מטופחת והיגיינית.

מיני בר הוא מכשיר חיוני, אשר ניתן למצוא אותו   במשרדים, במוסדות ציבור ובבתים פרטיים רבים. השיקולים בבחירת מיני בר לבית הם, במהותם, שיקולי נוחות וחיסכון. על מנת לבחור את המיני בר היותר מתאים לביתכם, רצוי לעשות סקר שוק בין החברות השונות, לשאול חברים וכמובן- לקחת בחשבון את מחירו של המכשיר.

נ.ב. אף לא אחד מהמכשירים יוציא לכם קולה קרה בלחיצת כפתור….

המאמר נכתב באדיבות חברת מעיינות החיים מבית מטרקיס – פיתרונות מים מתקדמים

שתפו באמצעות:

לקבלת הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים בתחום

נא למלא פרטי התקשרות ובהקדם תקבלו הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים.

נא לודא שבחרתם תחום ואזור מגורים
דילוג לתוכן