בוחרים נכון פינות זולה – מה הכי נוח, הכי איכותי והכי ישראלי?

פינת זולה ביתית נוחה היא נכס של ממש. תארו לעצמכם שאתם מסיימים את היום בפינת הישיבה הכי נוחה שיש, מארחים את החברים בנוחות ונהנים לרבוץ על הכריות הרכות, לנמנם, לקרוא ולאפשר לשרירים ובעיקר לראש לשכוח לרגע מכל הדאגות והמתחים של חיי היומיום.

אם אתם חולמים למצוא לעצמכם פינת זולה כזו בדיוק הגעתם למקום הנכון. כאן תוכלו למצוא מידע שימוש לבחירה נכונה של פינת ישיבה נוחה, תכנון פינת הזולה, תוספת של אביזרים לשדרוג הפינה ובעיקר, תוכלו לדעת מה ההבדל בין פינות ישיבה רגילות לבין פינות ישיבה של זולה.

מהי פינת זולה?

על מנת להסביר מהן בדיוק פינות זולה שאלנו את הלקוחות מהי בעבורם פינת הזולה המושלמת ואלו שימושים הם מייעדים לה. מהר מאוד שמנו לב לחיוך ולברק בעיניים שמתעוררים מיד כאשר מתחילים בשיחה על פינות זולה. היו כאלו שחיפשו לשחזר זיכרונות מטיול אחרי צבא, היו שביקשו פינה נוחה במרפסת לעישון והיו רבים שהסבירו שהם מחפשים פינת ישיבה נוחה ומזמינה בעבור כל החברים. אנחנו הישראלים אוהבים מאוד לארח. כמעט לכולנו יש מעגל חברים מכל מקום עבודה, מהאוניברסיטה, מהצבא, מהתיכון ועוד. פינת זולה ביתית נוחה ומזמינה תאפשר לכם לארח את החברים אצלכם בבית עם כל הנוחות שבעולם ופרטיות מלאה.
בעבור אלו שעדיין שואלים את עצמם מהי פינת זולה נתאר פינת ישיבה נוחה מבוססת מבנה נמוך מזה של פינות ישיבה רגילות, בתוספת של כריות גדולות ורכות. פינות זולה הן בראש ובראשונה פינות ישיבה מאוד נוחות. ניתן להציג את הפינה במתחם חיצוני בגינה, במרפסת וגם בתוך הבית.

איזו פינת ישיבה כדאי לבחור?

הבחירה הנכונה תהיה פינת הישיבה הנוחה ביותר בעבורכם. הדגם הנמכר ביותר בארץ מזה שנים הוא דגם של פינת ישיבה נמוכה עם מושבים רחבים מרופדים כריות גדולות ורכות. המבנה עשוי עץ מלא עמיד ואיכותי. הכריות מרופדות בדים עמידים אותם תוכלו לפרק לטובת כביסה. הדגם זוכה לפופולריות רבה בשל היותו נוח מאוד, מתאים גם לאירוח וגם לבילוי עצמי, עמיד לתקופה ארוכה, ניתן לעיצוב מחדש (החלפת כריות/צביעת העץ), מתאים לתנאי חוץ ותנאי פנים, מוצע במחיר הוגן.

טיפים שימושיים לתכנון פינת זולה נוחה

זהו השלב בו אתם מתאימים את פינת הזולה לצרכים ולציפיות שלכם. פינת הזולה נועדה בראש ובראשונה לשרת אתכם ובהתאם לכך עליה להתאים לכם ולכלול את מה שאתם אוהבים. ההשקעה שלכם באבזור, עיצוב ושיפור של פינת הזולה היא השקעה בעצמכם. כל פינת זולה תהפוך נוחה יותר עם תוספת של כריות רכות, נרות ריחניים, שמיכה בחורף, מאווררים בקיץ, מתקני הצללה, רמקול למוזיקה, מסך טלוויזיה, מדף להנחת ספרים, מקרר מיני בר לחטיפים ושתייה, תאורה רכה.

מדוע לא כדאי לבחור בפינת ישיבה רגילה לפינת הזולה?

ההבדל בין פינות ישיבה רגילות לבין פינות ישיבה המיועדות לפינות זולה בא לידי ביטוי בגובה של פינת הישיבה, גודל המושבים ונוחות הישיבה. העיצוב המיוחד של פינות הזולה נועד להבטיח לכם נוחות מקסימלית וגם, לשבור את השגרה. אנו מבלים את רוב שעות היום בישיבה באותו הגובה ליד שולחן המשרד, על הספה בבית או על כיסאות בחדרי המתנה. על מנת להבדיל בין זמן המנוחה שלכם (זמן זולה) ולהיכנס למצב הרוח המתאים, תרצו לבחור מראש בפינת הישיבה הנוחה ביותר, פינת הישיבה שתאפשר לכם להיזרק בתנוחה הכי נוחה על כריות רכות ופשוט לנוח.
פינות הזולה לבית ולגן מבית המותג הישראלי זולה פלוס מיוצרות ומתוכננות בישראל. ההחלטה לרכוש מוצר כחול לבן מבטיחה התאמה מלאה של הרהיט לאקלים הישראלי ולאופי הישראלי. אם אתם מחפשים פינת זולה קלאסית, איכותית, טובה ובעיקר נוחה לנו הישראלים, הגעתם למקום הנכון.

המאמר מוגש באדיבות חברת: זולה פלוס – פינות זולה ישירות מהיצרן

 

שתפו באמצעות:

לקבלת הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים בתחום

נא למלא פרטי התקשרות ובהקדם תקבלו הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים.

נא לודא שבחרתם תחום ואזור מגורים
דילוג לתוכן