בדק בית – מדוע זו בדיקת חובה לפני כל עסקת נדל"ן?

קניית בית זו אחת ההחלטות החשובות ביותר שתעשו בימי חייכם, אם לא החשובה מכולן. לכן זה רק טבעי שתרצו להיות בטוחים באיכותו ובטיחותו של הנכס שאתם קונים. זו הסיבה שאנשים רבים בוחרים לעשות בדק בית לפני עסקת נדל"ן, וכך למנוע מעצמם מפח נפש, כמו גם הפסד כספי משמעותי.

 

מדוע לא כדאי לוותר על בדק בית?

המחירים הגבוהים של נכסי נדל"ן בישראל לא בהכרח מעידים על איכותם. גם אם אתם קונים בית חדש מקבלן, אין הדבר מעיד על כך שאיכות הבניה גבוהה. בעלי בתים רבים מסתמכים על "מילתו" של הקבלן ומוותרים על בדק הבית, מה שחושף אותם לסיכונים לא מעטים ולהפתעות בלתי צפויות שיכולות לעלות ביוקר ולפגוע באיכות החיים במידה משמעותית.

בדק בית זהו שירות חובה טרם כל עסקת נדל"ן, בין אם אתם מתכוונים לרכוש נכס יד שניה, ובין אם דירה חדשה מקבלן. באמצעותו, תוכלו לגלות ליקויי בניה, גם אם הם נסתרים מן העין, ולדעת טוב יותר למה אתם נכנסים במקרה של נכס יד שניה, כל שכן, לדרוש מהקבלן לתקן את הליקויים לפני האכלוס, כאשר מדובר בדירה חדשה.

חברה מקצועית אשר מבצעת בדק בית, מצוידת בניסיון ומומחיות. מעבר לכך יש לה גישה למכשירים מתקדמים טכנולוגית וכל החידושים בתחום, המאפשרים לה לאתר ולו את הליקוי הקטן ביותר ולהעניק לכם מידה גבוהה של שקט נפשי.

 

אילו בעיות עשויות לצוץ בדירה חדשה מקבלן?

קניית דירה חדשה מקבלן זו עסקה מאוד מרגשת, והרבה קונים כבר מחכים לרגע האכלוס עד כי לא פעם ממהרים לחתום על פרוטוקול מכירה עוד לפני שנמסר המפתח. בדיקת ליקויים מקצועית יכולה לחשוף המון בעיות כמו למשל בעיות איטום, כשלים בטיחותיים, פסולת בניה שהושארה במקום ועוד. כאשר מזהים את הבעיות הללו בהקדם, ניתן לדרוש מהקבלן לתקן, במסגרת האחריות שמספק, ולהימנע מהוצאות ומבעיות עתידיות.

חשוב להבין שהחוק מטיל על הקבלן את האחריות של תיקון פגמים וליקויי בנייה. עליו לתקן גם מרכיבים שונים בדירה לאורך תקופת האחריות. עם זאת, לאחר מסירת המפתח יהיה קשה יותר לדרוש מהקבלן לקחת אחריות, ועל כן יש לעשות זאת לפני כן ולהבטיח שאם ישנם ליקויים הקבלן יתקן אותם ויפצה אתכם.

 

כל הסיבות להזמין בדק בית בעת רכישת דירה יד 2

לפני שאתם מחליטים לרכוש דירה יד 2 מומלץ ביותר לבצע בדק בית, כך תוכלו להימנע מעסקה לא מוצלחת ומהוצאות בלתי צפויות בעתיד. שירות בדק בית יכול לעזור לכם להבין אילו דברים יהיה עליכם לשפץ, וכתוצאה מכך להוזיל עלויות במעמד הרכישה. גם אם החלטתם לשפץ דירה יד 2 כדי להפוך אותה לראויה למגורים, או על מנת להתאים אותה לצרכים שלכם באופן אישי, מומלץ בתום השיפוצים להזמין שירות בדק בית, כדי לאתר פגמים וליקויי בניה, וכך להבטיח שהשיפוץ יהיה כמה שיותר מקצועי ותואם לתוכנית שאושרה, ולמנוע סיכונים בטיחותיים וחריגות בנייה.

בדיקת בדק בית כוללת איתור בעיות איטום, ורטיבות, וליקויי בניה ברחבי הבית. כמו כן בעזרתה ניתן לוודא התאמה בין תכנית הבנייה לבין המפרט הטכני. לכן תמיד כדאי להיעזר בחברה מקצועית ומנוסה בתחום וליהנות ממידה גבוהה של שקט נפשי בעת ביצוע העסקה החשובה בחייכם.

 

בעלי מקצוע מומלצים:

זה בדק בע"מ – בדק בית וביקורת ליקויי בניה

 

שתפו באמצעות:

חיפוש מהיר:

לקבלת הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים בתחום

נא למלא פרטי התקשרות ובהקדם תקבלו הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים.

נא לודא שבחרתם תחום ואזור מגורים
דילוג לתוכן