ארבע שאלות שכדאי לשאול לפני שמזמינים חברת ניקיון

עבודה עם חברת ניקיון מקצועית שמספקת שירותי ניקיון בניינים בת"א ברמה גבוהה, תבטיח שהבניין או המשרד יהיו מצוחצחים, נעימים ונקיים מחיידקים. אבל איך תדעו איזו חברת ניקיון לבחור עבור ניקיון המשרד או הבניין שלכם?

 

כדי להחליט ולסנן בין חברות ניקיון פוטנציאליות, עליכם לשאול את השאלות הבאות:

 

באיזו תדירות יתבצע הניקיון?

אינכם יכולים להסתפק בשירותי ניקיון אקראיים, עליכם להסתמך על לוחות זמנים קבועים ולדעת מתי חברת הניקיון תגיע לנקות אצלכם. התדירות חשובה ויותר מכך, עליה להתאים לצרכים שלכם. יש מקומות שבהם ישנו צורך בניקיון יומיומי, בעוד שבאחרים פעם בשבוע תספיק. חברת הניקיון צריכה להיות זמינה ולהתאים את עצמה לצרכים שלכם. מה גם שאם עולה בשטח צורך מיוחד עליה להיות מסוגלת לספק לכם מענה.

 

כיצד ניתן לעקוב אחר עבודת הניקיון?

כאשר שוכרים את שירותיה של חברה מקצועית, כדאי לעקוב אחר משימות הניקיון. מה שאומר, שצוות הניקיון אינו צריך להגיע ולעשות את מה שנראה לו לנכון, עליו לעבוד בצורה מסודרת ומבוקרת ועליכם להיות מסוגלים לבקר את העבודה ואיכותה. לכן עליכם לעשות תיאום ציפיות מול המנהלים ולוודא שהדרישות והצרכים שלכם ברורים.

 

מהו תחום ההתמחות של החברה?

תחום ההתמחות של החברה חשוב, מכיוון שלכל חברה יש את ההתמחות שלה. יש חברות שמבצעות ניקיון משרדים, אחרות מבצעות ניקיון לבתי מגורים, ובתוך התווך הזה, ישנם גם תחומי התמחויות נוספים כמו למשל ניקיון יסודי, פוליש וכדומה. חברת הניקיון שאתם בוחרים צריכה לתת מענה לצרכים שלכם וגם לעמוד בסטנדרטים, בתקנים ובנהלים של הענף.

 

מה ההכשרה של צוות הניקיון של החברה

אחת השאלות החשובות שעליכם לשאול היא מה ההכשרה של העובדים. צוות הניקיון הוא זה שיבצע את עבודת הניקיון בפועל ולכן עליו לכלול עובדים שעברו הכשרה מקצועית, יכולים לגלות אחריות, לספק רמה גבוהה של שירותים, לעבוד עם חומרי הניקיון המתאימים והכל – בהתאם לחוקי הזהירות והבטיחות הנדרשים.

 

הזמנת חברת ניקיון בניינים בת"א היא אינה עניין של מה בכך, ועליכם לוודא שהחברה שאתם בוחרים תהיה ברמה הגבוהה ביותר. לכן בחרו בחברה שמספקת שירותי ניקיון מקצועיים ואל תתביישו לשאול את כל הדברים החשובים.

 

המאמר נכתב ע"י נועה בן ארי בשיתוף חברת דן אחזקות

 

שתפו באמצעות:

חיפוש מהיר:

לקבלת הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים בתחום

נא למלא פרטי התקשרות ובהקדם תקבלו הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים.

נא לודא שבחרתם תחום ואזור מגורים
דילוג לתוכן