איך להוסיף צבע לחללים משותפים בבניין בעזרת וילונות וטפטים?

וילונות וטפטים לא רק מוסיפים צבעים לחדר, אלא שהם יכולים ליצור עניין ויזואלי ואף להגדיר את החלל מחדש. טפטים יכולים להוסיף המון לכל חלל, לבטל פרטים אדריכליים ואפשר גם להשתמש בהם בדרכים יצירתיות, מלבד הדבקתם על הקירות. לווילונות יש את הכוח לשנות באופן קיצוני את תפיסת החלל שלנו, תוך שהם יוצרים שכבה עדינה של אור, שומרים על פרטיות, יכולים לשמש כחוצצים, מסכים או פתחים גמישים ולהדגיש בעוצמה אלמנטים אדריכליים.

הטיפים הבאים יעזרו לכם לשלב בהצלחה וילונות וטפטים בחללים משותפים.

בנו את התפאורה סביב הוילון או הטפט

במידה ואתם רוצים להכניס צבעים וליצור חללים משותפים מודרניים ועדכניים עליכם לבחור את הטפט שאתם אוהבים קודם כל ועל בסיסו לבנות את התפאורה ולבחור את הצבעים האחרים בחלל. ניתן לשלב את הצבעים של הטפט גם בוילונות או בריפוד של הרהיטים וכך להבטיח שכל הפרטים יתחברו לכדי תמונה אחת גדולה יותר.

השתמשו בצבעים בהירים כדי לגרום לחלל להרגיש גדול יותר

טפטים ווילונות יכולים להשפיע על האופן שבו נתפוס את החלל. אם אתם רוצים לגרום לחלל קטן להיראות גדול יותר, עליכם להתאים בין הטפט והבד של הוילון לכל אורך החדר עם צבע אחד אחיד ובהיר שישמש לכם כעוגן. למשל תוכלו לבחור בטפט בהיר ולבחור במקביל, וילון, שטיח וכיסויים לרהיטים בגוון זהה. סוד ההצלחה הוא להשתמש בדוגמאות קטנות ופתוחות וצבעים בהירים, אם תעשו זאת תצליחו לגרום לחלל להיראות גדול יותר מבחינה משמעותית.

צרו את האווירה שאתם רוצים

באמצעות טפטים ווילונות תוכלו ליצור את האווירה שתרצו בכל חלל משותף. למשל תוכלו להפוך את התחושה כבר רגע הכניסה להרבה יותר אינטימית באמצעות טפטים עם דפוסים גדולים וכהים. תוכלו גם להחיות קיר או חללים משעממים. אם למשל יש שירותים משותפים במבנה, אפשר להוסיף עניין עם טפטים מדליקים ומפתיעים ובדים נשפכים שיוצרים עניין ויזואלי ומעלים חיוך על הפנים. אם תרצו להפוך חלל משותף למתוחכם ואלגנטי, תוכלו להוסיף עניין ארכיטקטוני עם טפטים בעלי דפוסי עץ טבעי או שיש, או להכניס טוויסט מודרני עם ציורי קיר או דפוסים מיוחדים על הקיר.

יצירת אלמנטים אדריכליים או הסתרתם

טפטים ווילונות מאפשרים לכם גם לטשטש ולהסתיר פגמים שלא תרצו לראות כמו למשל מהמורות או סדקים בקיר. הם יכולים להסתיר קירות גבשושיים ומוזרויות ארכיטקטוניות, או שלחלופין, אפשר להשתמש בהם כדי להדגיש דווקא אלמנטים עיצוביים שונים. אפשר ליצור באמצעות טפטים ווילונות קירות דקורטיביים, מסגרות לתמונות, מחיצות של חללים, גבולות מנוגדים וכך להוסיף עניין אדריכלי לקירות חלקים. אפשר לצפות רהיטים ישנים ובאופן כללי, לקחת כל עיצוב של חלל משותף לשלב הבא בצורה סופר יצירתית!

 

מאמר זה מובא ע"י המומחים של חברת דומיין בדים – מומחים לבדי ריפוד, וילונות, טפטים וכריות נוי. בקרו אותנו באתר או בחנות בדרום תל אביב.

שתפו באמצעות:

חיפוש מהיר:

לקבלת הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים בתחום

נא למלא פרטי התקשרות ובהקדם תקבלו הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים.

נא לודא שבחרתם תחום ואזור מגורים
דילוג לתוכן