איך הופכים את תהליכי הגבייה והתשלום לספקים לפשוט יותר?

אם אתם עוסקים בתחום של ניהול בתים, או מתנדבים לוועד הבית, ודאי תסכימו שבראש רשימת המשימות המייגעות ביותר שעליכם להתמודד איתן נמצאות משימת הגבייה מדיירים ומשימת התשלומים לספקים.

למרבה המזל, עומד לרשותכם פתרון מהפכני שמבטיח לייעל את כל ההתנהלות הפיננסית שלכם, ולאפשר לכם ליהנות מחיסכון בזמן וכסף תוך כדי התהליך – בלינק. בלינק זו מערכת לניהול גבייה מדיירים ותשלום לספקים של הבניין ופלטפורמה חדשנית המציעה דרך יעילה וגמישה יותר לנהל את הפן הפיננסי של הבניין, ולהבטיח שכל התשלומים מהדיירים יעברו בזמן, כל שכן התשלומים לספקים.

מהן תכונות המפתח של פלטפורמה זו? וכיצד היא יכולה להוסיף ערך לניהול הבניין? כל הפרטים לפניכם.

 

תהליך גבייה פשוט יותר

אחד האתגרים הגדולים שעמם מתמודדים ועדי בתים וחברות ניהול הוא תהליך הגבייה. אפליקציית בלינק מפשטת את התהליך על ידי יצירת פלטפורמה אחת מרכזית ופשוטה לשימוש, דרכה אפשר לשלם בנוחות אונליין. באמצעות ממשק מאובטח וידידותי, הדיירים יכולים להעביר תשלום בודד או תשלומים חודשיים קבועים וכך להבטיח שההעברות יתבצעו בזמן וללא צורך במעקב ידני. במידה והתשלום לא הועבר, לבלינק האחריות לתזכר את הדיירים. תכונה זו ממזערת את האיחורים בתשלום, וחוסכת לחברת הניהול ולוועד הבית את הנטל האדמיניסטרטיבי ואת הצורך לרדוף אחרי דיירים שעדיין לא שילמו.

 

הפקה אוטומטית של חשבוניות

השימוש באפליקציית בלינק הופך גם את כל תהליך הפקת החשבוניות לאוטומטי. הפעולה פשוטה – מתקבל תשלום ובאותו הרגע מונפקת עבורו חשבונית אונליין. כך שאפשר לשלוח קבלה באופן מידי. כאשר המערכת דואגת להנפקת קבלות אוטומטית, אתם חוסכים לעצמכם עוד משימה אשר חוזרת על עצמה בכל חודש ודורשת מכם התעסקות. כאן, המערכת היא זו שמטפלת במשימות החוזרות על עצמן, מה שאומר שמנהלי נכסים יכולים לחסוך לעצמם זמן יקר ולהתמקד בתחזוקת הבניין ובשביעות רצון הדיירים.

 

תשלום לספקים ללא מאמצים

מלבד ניהול תשלומי הדיירים, בלינק גם תסייע לכם להעביר תשלומים לספקים בצורה הרבה יותר פשוטה. באמצעות האפליקציה ניתן להעביר לספקים תשלומים עבור שירותים או לחלופין לשלם תשלומים אחרים ביתר קלות. התשלום מתבצע בצורה דיגיטלית אונליין, כך שלא מצריך מפגש פיזי עם כל ספק, מה גם שהרשומות הדיגיטליות מאפשרות לוועד הבית או לחברת הניהול לעקוב אחר ההוצאות בצורה נוחה ולהתנהל בשקיפות וביעילות גבוהות יותר.

 

התאמה לחשבון הבנק או לתוכנת ניהול החשבונות

חברו את האפליקציה לחשבון הבנק של הבניין או לתוכנה המועדפת של הנהלת חשבונות ותוכלו ליהנות מיעילות גבוהה יותר. התאמות כאלו לא משאירות מקום לטעויות או בעיות לא צפויות, מה גם שהן חוסכות זמן יקר, מאפשרות לכם להתחבר לנתונים ולבצע סקירה מדויקת של המצב הפיננסי, ולהתנהל בצורה טובה הרבה יותר.

 

קבלת תובנות פיננסיות בזמן אמת

בעולם של היום, גישה לנתונים ממש חשובה ומאפשרת לייעל את תהליך קבלת ההחלטות. באמצעות בלינק תוכלו לערוך מעקב מדויק אחר ההתנהלות הפיננסית בכל רגע נתון ולקבל תובנות פיננסיות מקיפות. ועד הבית וחברת הניהול יכולים לעקוב אחר תשלומים, לזהות תשלומים שטרם עברו, הוצאות שעומדות על הפרק ועוד, ולקבל החלטות חכמות אשר ייעלו את הביצועים, כמו גם את ההתנהלות.

 

התשובה לכל אתגרי הניהול הפיננסי בבניין

אם אתם מתמודדים עם אתגרים פיננסיים ושואפים להתייעל – אוטומציה היא תמיד הכתובת. עם זאת עליכם למצוא את הפלטפורמה המדויקת ביותר עבור הצרכים שלכם. אפליקציית בלינק מציעה לכם פתרון שטורף את כל הקלפים מחדש ושם על השולחן המון יתרונות, שיכולים לשנות מקצה לקצה את שיטת הניהול וההתנהלות שלכם, ולהבטיח תפעול חלק הרבה יותר.

כאשר יש לכם מערכת שעושה את כל העבודה ה"שחורה" עבורכם, ובצורה כל כך יעילה, אתם יכולים לחסוך זמן יקר, להפחית עומסים ולהבטיח שהדיירים יהיו מרוצים הרבה יותר.

אז אם אתם מעוניינים לייעל את התהליכים הפיננסיים בבניין ולשפר את היעילות וההתנהלות, בלינק זו התשובה עבורכם!

 

בעלי מקצוע מומלצים:

חברת בלינק – ניהול גבייה מדיירים

 

שתפו באמצעות:

חיפוש מהיר:

לקבלת הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים בתחום

נא למלא פרטי התקשרות ובהקדם תקבלו הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים.

נא לודא שבחרתם תחום ואזור מגורים
דילוג לתוכן