איטום מבנים כולל בדיקה מקיפה

 

איטום מבנים נזקק כמעט בכל מבנה אשר נבנה ומיועד לאכלס אנשים או אפילו בע"ח. בין אם דנים בנושאי בנייה טרומית ובנייה קלה, בבנייה תת קרקעית או מבנים בגובה, יש צורך להזכיר באותה הנשימה גם את נושאי האיטום.

אין ספק כי בשנים האחרונות, אנו עדים לתהליכי בנייה רבים בארץ ואנחנו תמיד עוסקים בהתפתחות. ישראל היא מדינה המתפתחת בקצב מסחרר ואם היינו שואלים סוציולוגים, הם היו אומרים לנו שהמדינה שלנו עדיין תחת מחקרים המתמקדים בפיתוחן המהיר של מדינות חדשות. ישנו צורך תמידי לוודא נושאי איטום מבנים בהם אנחנו מתגוררים או במבנים אותם אנחנו משכירים לאנשים. איטום מבנה נעשה בשיטות וטכניקות שונות, ביניהן למשל טכניקת איטום מבנה מבטון באמצעות חומרים ייעודיים.

 

סוגי איטום מבנים

איטום מבנה בגובה מחייב את הידיים המקצועיות ביותר שניתן לשכור, היות ומדובר במלאכה מאתגרת בהחלט. אחד התחומים המורכבים בענף איטום המבנים, הוא תחום איטום המרתפים. מאז ומתמיד, איטום מבנים תת קרקעיים ומרתפים נחשב המאתגר שבענף האיטום, ולא בכדי.

ניתן לבצע איטום מבנה תת קרקעי בעזרת שלבים שונים, הכוללים גם התאמות של יריעות ביטומניות, מריחת חומרים ייעודיים (כמו למשל פריימר 101), הלחמה של היריעות ועוד. ככל שנקפיד על איטום מבנים טוב יותר, כך נוכל להימנע מטמפרטורה גבוהה בבית, ממזגן שלא מצליח לקרר ומחשבון חשמל שרק מתנפח. מעבר לכך, יש לזכור גם כי איטום מבנה מוצלח יוביל לחורף יבש ונטול נזילות.

 

סוגי מבנים, איטום ומה שביניהם

בארץ קיימות שיטות בנייה שונות, ביניהן למשל בנייה טרומית, בנייה קלה, בניית מבנים תת קרקעיים רבים ועוד. אנחנו אוהבים את רשתות הקמעונאות, את המרכזים המסחריים ואת הקניונים, כך שכמעט בכל עיר, קטנה או גדולה, ניתן למצוא לפחות קניון או שניים במרכז העיר.

מבנים בסדר גודל של מרכזים מסחריים, מצריכים עבודת איטום מורכבת ביותר הכוללת שיטות שונות. מאידך, ישנם גם מבנים יבילים (ניידים) אשר עבודת האיטום עליהם היא קלה באופן ניכר. מה שהחל באירופה כפתרון ומענה עבור שריפות ודליקות במבני עץ, כיום נפוץ מאוד ופופולארי בחלקים רבים בעולם, ואנחנו מדברים כמובן על בנייה קלה. מבנים מבנייה קלה מגיעים בדרך כלל מוכנים מראש וניתן להזמינם לאתר בו ימוקמו, אך ניתן גם לבנות מבנים אלו בהתאמה אישית ועל פי דרישת הלקוח. מבני בנייה קלה בדרך כלל יהיו מצוידים בפאנלים מבודדים, אשר מבטיחים עבודת איטום מצוינת. למעשה, אנשים רבים כיום כבר בונים יחידות דיור שלמות מחומרים של אלומיניום, פלדה ועץ, המוגדרים כחומרי גלם שמשתמשים בהם בבנייה הקלה. לא פעם, יש צורך לבצע גם עבודות איטום בגובה.

 

מאמר נכתב בשיתוף "איטום בקליק" – https://www.click-sealing.co.il

 

 

 

שתפו באמצעות:

חיפוש מהיר:

לקבלת הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים בתחום

נא למלא פרטי התקשרות ובהקדם תקבלו הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים.

נא לודא שבחרתם תחום ואזור מגורים
דילוג לתוכן