רום אגם ניהול בנינים

רום א.ג.מ ניהול ואחזקת מבנים בפתח תקווה , בקעת אונו והסביבה

כל השירותים תחת קורת גג אחת


רום א.ג.מ היא חברה המספקת שירותי ניהול ואחזקה עבור בניינים משותפים מגדלי יוקרה, בנייני משרדים ומתחמי עסקים.

פעילה בעיקר באזורים: קריאת אונו, פתח תקווה, גני תקווה וגבעת שמואל.

אנו מתמחים בניהול נכסים על תחומיו הרבים, לצד ביצוע תחזוקה שוטפת של בניינים.

חזון החברה

כחברה צעירה עם מוטיבציה גדולה לשנות, אנו מאמינים כי חיים בבניין משותף יכולים להיות נעימים, נטולי מתחים והתעסקויות מיותרות. זה הזמן לקחת את ניהול הבית צעד אחד קדימה  – להפקיד את ניהול והאחזקה השוטפת בידינו הנאמנות וליהנות מחיסכון בזמן ועלויות.

כיום רובנו כבר עברנו לגור במתחמי מגורים עם מעל 40 דירות בבניין. במקום להיות כל היום בויכוחים עם השכנים על ועד בית, לעקוב מי שילם ומי לא, לריב על הניקיון והתחזוקה, תתנו לידיים מקצועיות ומנוסות לעשות את זה עבורכם

חברתנו מציעה לכם את כל שירותי ניהול ואחזקה שהבניין שלכם צריך במקום אחד, צוות מקצועי צמוד,  בניין מטופח ומתוחזק שכיף לגור בו.

 

שירותים מוצעים:

תחזוקה וביקורות למערכות הבניין על ידי בעלי המקצוע המחזיקים ברישיון תקף– אחזקת מעליות, מערכות כיבוי אש, משאבות ומאגרי מים, גנרטורים, מפוחים ועוד.

תחזוקה כללית וניהול המתחם על ידי אב בית  – אנו מציבים בכל בניין איש תחזוקה מקצועי בתפקיד אב הבית. תפקידו כולל סריקה במתחם לאיתור וטיפול בתקלות, בדיקות תקינות שוטפת של מערכות הבניין, מענה לקריאות שירות הנשלחות על ידי הדיירים באמצעות אפליקציה, הזמנת בעלי מקצוע ופיקוח על העבודות המתבצעות בבניין.

ניקיון – על מנת לשמור על סטנדרט ניקיון ברמה הגבוהה ביותר, מתבצעים בבניין שירותי ניקיון שוטפים במהלך השבוע, בימים א' עד ו', על פי תוכנית עבודה הנקבעת בשיתוף וועד הבית. הקפדה על סטנדרט גבוה של סביבת מגורים נקייה, בריאה ונעימה עבור הדיירים, לרבות ניקיון מקיף של האזורים המשותפים לצד ביצוע עבודות תחזוקה שוטפות כמו פוליש וניקיון הגג, שטיפת חניונים ועוד.

גינון – טיפול שוטף ותחזוקה של הגינות הציבוריות, כולל תפעול וטיפול במערכות ההשקיה לרבות דישון, שתילת צמחיה, הקמה ושיקום גינות.

הנהלת חשבונות – המחלקה פועלת בשיתוף פעולה מלא מול הוועדים ומטפלת בניהול וגביית מיסי וועד. תשלומים עבור נותני שירות. הנפקת דוחות כספיים שוטפים.

מוקד שירות לקוחות  – חשוב לנו לוודא שניהול ואחזקת הבניין זוכה לטיפול הולם כנדרש. לכן, אנו מעמידים לרשותכם מוקד טלפוני זמין 24/7.

ליווי וייעוץ משפטי – המחלקה המשפטית שלנו מטפלת בסרבני תשלום.  ניהול הסכמי התקשרות עם נותני שירות. התנהלות מול משרדי הקבלן.

אפליקציית שירות לדייר – האפליקציה האינטראקטיבית הינה ידידותית וקלה לתפעול. מאפשרת לקיים מגוון רחב של פעולות. ביניהן תשלום מיסי ועד בית באמצעות כרטיס אשראי, גישה לדוחות כספיים עבור נציגות הוועד, פתיחת קריאות שירות, עריכת סקרים בבניין, הזמנת מועדון דיירים,  קבלת דוחות ביצוע תקופתיים,  קבלת הודעות ועדכונים.

 

רום אגם חברת ניהול

 

מוזמנים לצפות בסרטון הממחיש מעט את הפעילות שלנו:

 

 


שתפו באמצעות:

רום אגם ניהול בנינים
ליצירת קשר עם רום א.ג.מ ניהול ואחזקת מבנים בפתח תקווה , בקעת אונו והסביבה
דילוג לתוכן