נכונים::ביטוח ועד בית::חבות אישית לועד::ביטוח דירות

נכונים::ביטוח ועד בית::חבות אישית לועד::ביטוח דירות


עובר אורח או דייר נפגע בחדר המדרגות? מנקה הבניין נפצע בזמן עבודתו? פרצה שריפה? היה פיצוץ בצנרת? ביטוח וועד הבית יכסה הכל!

 

במסגרת השת"פ עם פורטל בתים ניתנות הטבות ומוצרים בהתאמה אישית לוועדים וחברות האחזקה המגיעות מהאתר.
מלאו את הטופס מטה או התקשרו עכשיו לטל' 0779974861 וקבלו הצעה!

* הטבה מיוחדת למגיעים מפורטל בתים! מנוי שנתי *ללא עלות באפליקציית Bllink , ממשק שיתופי פשוט ונוח לניהול ומעקב אחר תשלומים, תקלות וניהול חשבונות.

*מינוי שנתי בפטור מתשלום עמלה לblink- אפליקציה לניהול כספי ועד הבית.

בכפוף לתשלום יתר התשלומים (סליקה מהאשראי  בסך 2.2%) בכפוף לאישור התקנון של blink.

הפטור ל- 12 חודשים ראשונים. הצירוף למנוי מערכת ניהול כספי ועד הבית נעשית על ידי חברת בלינק blink  ועל אחריותה. לנכונים אין אחריות לתקינות האפליקציה.

 

סוכנות הביטוח נכונים הינה סוכנות מובילה המספקת מגוון שירותים עבור בנינים משותפים ודיירי הבית המשותף: ביטוח ועדי בתים, ביטוח חבות אישית לוועד הבית, ביטוח דירות.

צוות המומחים של נכונים יסייע לכם במציאת מוצרי הביטוח המושלמים עבורכם.

אנשי החברה מחזיקים בניסיון של עשרות שנים בתחום הביטוח ואתם יכולים להיות רגועים שאתם נמצאים בידיים טובות, חמות, שאפשר לסמוך עליהן.

נכונים ביטוח ועד הבית ביטוח ועדי בתים

מהו ביטוח ועדי בתים

ביטוח ועד בית הוא ביטוח חיוני עבור רוב הציבור הישראלי, ציבור אשר מתגורר בבנייני מגורים משותפים או במתחמי דיור משותפים. הביטוח נועד להגן על הרכוש המשותף של הבניין ולספק כיסוי ביטוחי למרחבים משותפים.

למה צריך ביטוח ועד בית

רשימת הסיכונים והנזקים אליהם חשופים דיירי הבית המשותף היא מורכבת ונרחבת. לכן, חשוב לבחור בביטוח ועד בית של חברת ביטוח שמציעה את הכיסוי הטוב ביותר למקרים כמו שיטפון בחדר המדרגות הנובע מפיצוץ בצינור, מעלית שנפגעה מאש או מים, פיצוץ בלון גז ואפילו אסונות טבע כמו סופות ורעידות אדמה שעלולים להוביל לנזקים קטסטרופליים. ביטוח ועד בית מאפשר לדיירים לקבל מעבר חלק לקראת שיקום מהיר בעקבות נזקים כאלה.

מה מכסה הביטוח

ביטוח ועד בית מכסה את הרכיבים המשותפים של מבנה הבית כמו חניונים, מקלטים, חדרי מדרגות, גגות, שערים, גדרות, דלתות כניסה, לוחות חשמל, שמשות, מראות, אנטנות מרכזיות, מעליות, מתקני חימום, משאבות, גנרטורים, וכל מתקן אחר המשמש את כל בעלי הדירות ושאינו נמצא באחריות של דירה פרטית.

נכונים ביטוח ועד הבית ביטוח צד ג' לועדי בתים

מהו ביטוח בניין משותף: אחריות כלפי צד שלישי לוועדי בתים?

ביטוח צד ג לבניין משותף: אחריות אישית כלפי צד שלישי לוועדי בתים, מעניק כיסוי לתביעות נגד חברי ועד הבית ונגד הדיירים מצד אורחים ועוברים ושבים שנפגעו פגיעה בגוף או ברכוש, בחלקים המשותפים של הבניין: חדר מדרגות, מעלית וכדומה.

למי מיועדת התכנית?

התכנית מיועדת לנציגי ועד בית בבניינים משותפים. בעלי דירות בבניין משותף הם האחראים לכל נזק שקורה חלילה לאורחים ולעוברים ושבים הנפגעים בחלקים המשותפים של הבניין. ביטוח אחריות כלפי צד שלישי לוועדי בתים של איילון מאפשר לך, כנציג ועד הבית, לספק הגנה לבעלי הדירות מפני הסיכונים לנזקי רכוש וגוף בבניין משותף, בהתאם למאפייני הבניין ולצרכי הדיירים.

מה כוללת תכנית ביטוח צד ג לבניין משותף – כיסויים

  • תביעות בשל נזקי גוף ורכוש של צד שלישי כתוצאה ממקרה שקרה בחלקים המשותפים בבניין
  •  הרחבה מיוחדת ללא עלות נוספת: דיירי הבית יחשבו כצד שלישי במקרה של נזק גוף, רכוש או שניהם, שאירעו להם בגין הרכוש המשותף

 

נכונים ביטוח ועד הבית כיסוי חבות אישית לחברי ועד הבית

כיסוי חבות אישית לחברי ועד בית משותף הוא ביטוח המגן על חברי הוועד מפני תביעות אישיות שעלולות להיות מוגשות נגדם בגין טעויות במילוי תפקידם כחברי ועד.

יתרונות ביטוח חבות אישית לועד

הגנה כספית – הפוליסה מכסה הוצאות משפטיות ופיצויים במקרה של תביעה, מה שיכול לחסוך עלויות גבוהות לחבר הוועד.

שקט נפשי – חברי הוועד לא צריכים לחשוש מתביעות אישיות ויכולים למלא את תפקידם באופן הטוב ביותר ללא חששות.

גיוס מתנדבים – הביטוח מעניק ביטחון לחברי ועד פוטנציאלים ומסייע בגיוס מתנדבים איכותיים לוועד.

מונע תביעות סרק – ידיעה שקיים כיסוי ביטוחי יכולה למנוע תביעות סרק של דיירים כלפי הוועד.

שמירה על נכסי הוועד – ביטוח מגן על נכסי הוועד מפני תביעות שעלולות לפגוע בקופת הוועד.

 

נכונים ביטוח ועד הבית ביטוח דירה

מהו ביטוח דירה

מוצר ביטוחי המותאם אישית למידותיו של כל לקוח ולמידותיה של כל משפחה.
תהליך רכישה קצר ויעיל שמאפשר בירור צרכיו הייחודיים של המבוטח והתאמת תוכנית הביטוח אליו. מוקד שילווה את המבוטח כל יום, כל רגע מרגע הפניה הראשונה ובכל צורך שיעלה במהלך השנה.

מה הוא מכסה:

ישנן שלוש אפשרויות בחירה עיקריות לבחירה בפוליסת ביטוח הדירה: ביטוח למבנה הדירה בלבד, ביטוח לתכולה בלבד וביטוח המכסה את מבנה ותכולת הדירה.

הפוליסה התקנית כוללת רשימה מפורטת של מקרי ביטוח, כגון : פריצה, אש, נזקי טבע ועוד לצד כיסויים שהלקוח יכול לבחור להוסיף, כגון רעידת אדמה, נזקי צנרת, כל הסיכונים ועוד.
בעת קבלת הצעה ורכישת פוליסת דירה, ישנה חשיבות לשוחח עם גורם מקצועי שיסייע ללקוח להגדיר את סכומי הכיסוי וההרחבות הרלוונטיות עבורו.


בנוסף לשירותים המיוחדים לוועד הבית ולדיירי בית משותף (ביטוח ועד בית, חבות אישית לוועדי בתים, ביטוח דירות) אנו מספקים ביטוח רכב, ביטוח משכנתא, ביטוח חיים, ביטוח בריאות וביטוח נסיעות לחו"ל.
מוזמנים ליצור קשר עכשיו לקבלת הצעה מותאמת אישית בכל תחום, בטופס מטה או בטל' 0779974861.

שתפו באמצעות:

נכונים::ביטוח ועד בית::חבות אישית לועד::ביטוח דירות
ליצירת קשר עם נכונים::ביטוח ועד בית::חבות אישית לועד::ביטוח דירות
דילוג לתוכן