מטרופוליני ניהול ואחזקה

מטרופוליני ניהול ואחזקה היא חברת ניהול בתים משותפים הפועלת באזור חיפה והסביבה. החברה מתמחה בניהול ואחזקת מבנים משותפים.

 

מטרופוליני נוסדה מתוך הבנה בצורך של המשק בכוח אדם מקצועי ויציב מסביב לשעון ומופעלת ע״י קבלני שיפוצים וקבלני שירות וכוח אדם בעלי ניסיון בניהול מאות צוותי עובדים בענף כבר מעל ל-13 שנים.

האופרציה מתוכננת ומוקפדת ע״י מומחים בתחום אשר מצאו דרך לנהל את אחזקת הבית המשותף בדרך הכי שקופה, מקצועית ויסודית תוך שימוש בכלים מתקדמים ושיטה ייחודית החוסכת כסף ללקוחותינו וכן מעניקה לו מעטפת מלאה אשר דואגת על ניהול שקט, תחזוקה מונעת וניקיון חסר פשרות לפי סטנדרטים קבלניים בין לאומיים.

לקוחותינו בשוק הפרטי שמאסו בהעסקת עובדים זמניים אשר מותירים אתכם פעמים לא אחדות מאוכזבים במראה עבודה לא יסודית או אף הברזות חוזרות ונשנות יכולים היום לסמוך על חברה המאגדת את המקצוענים באזורכם אם בתפעול היומיומי ואם במטלות ארוכות הטווח השונות ולהנות ממגוון שירותים רחב הכולל תקציב שהחברה בונה לכל בניין באופן אישי ובכך יוצרת חיסכון עצום של עד עשרות אלפי שקלים בשנה.

העבודה האמיתית של מטרופוליני היא להבטיח שבכל יום ובכל שעות היום בשבוע יתקבל מענה מהיר ומקצועי בעל פתרונות יצירתיים ובשקיפות מלאה והכל במטרה אחת, לרצות את לקוחות החברה.

המטרה העיקרית של חברתנו היא לשנות את רמת השירות בתחום ולאפשר למתחרים שלנו להתאמץ קצת יותר בשבילכם, איך? נקיטת אמצעים קיצוניים בריענון וחידוש הענף בהוכחת יכולת שירות גבוהה במיוחד, הן ע״י עובדי החברה המתודרכים בקפידה ומכירים את העבודה, ע״י מכשור וציוד מתקדם אשר נבדק בקפידה ונבחר כיעיל ונכון ביותר בכל רובד של עניין ודבר, תוך הסתכלות תמידית על טובת הלקוח ושמירת שמנו הטוב.
ועדי הבתים והדיירים, ונותני השירות בתחום יבינו שאנחנו מתקדמים לעבר העתיד שמטרופוליני מתכננת, עתיד בו דיירים חוזרים לבית נקי, ללא תקלות מפתיעות ונהנים מתחושת שלווה ושקט שיש חברה רצינית שדואגת לצרכיהם יום ולילה.


נא למלא פרטי התקשרות ובהקדם תקבלו הצעות מחיר מבעלי מקצוע מובילים.

נא לודא שבחרתם תחום ואזור מגורים
דילוג לתוכן