אקוליפט מעליות

אקוליפט – שירות תיקון ותחזוקת מעליות


ועד בתים? חברות ניהול למגדלים? מעוניינים גם בשירות ותחזוקה מהשורה הראשונה למעליות המתקדמות ביותר וגם להוזיל בצורה משמעותית את מחירי האחזקה החודשיים והשנתיים?

אקו ליפט היא חברת מעליות מובילה המציעה פתרונות מתקדמים לניהול, התקנה ותחזוקה של מעליות עם ניסיון והתמחות בתחום. אנו מציעים שירות מקצועי באיכות גבוהה, אמינות, ושקיפות.

המומחים של חברת המעליות החדשנית אקו ליפט לצידכם ועדי בתים, חברות ניהול נכסים, בשירות, אחזקה, התקנה, שיפוץ למעליות מכל החברות, מותגים וסוגים, הרכבת מעליות חדשות ומתקדמות.

 

החזון של אקו ליפט, להוביל את שירות ואחזקת המעליות הן הותיקות בבניינים קיימים והן את המעליות המתקדמות והחדשניות ביותר במגדלי מגורים, מגדלי משרדים, בנייני מסחר, בתי מלון, בתי חולים, דיור מוגן, באיכות, אמינות, מקצועיות ובמחירים תחרותיים ומשתלמים ותנאים הוגנים.

המטרה שלנו היא להעניק ללקוחותינו חווית שירות בלתי רגילה, החל מהתקנה ועד לתחזוקה החודשית והשנתית. אנו מספקים חווית שירות אישית ומותאמת לכל לקוח, כולל עדכונים טכנולוגיים והתקדמויות במגוון רחב של מעליות, מבנים, וסוגים.

 

עם צוות מקצועי ומיומן, אנו זמינים 24/7 לטיפול בכל בעיה או שאלה, מספקים שירות מהיר ויעיל. ערכינו כוללים איכות, אמינות, שקיפות, ומחירים משתלמים ותחרותיים.

באמצעות חשיבה יצירתית ושימור על ערכי עסקינו – אחריות, מקצועיות, ואדיבות, אנו מחויבים להוביל את שירות ואחזקת המעליות הן בבניינים הקיימים והן במגדלים המתקדמים והחדשניים ביותר.

נוסף על כך, אנו מעודדים את לקוחותינו להגיב, להעלות הצעות, ולשתף פעולה בתהליכי השיפור. באמצעות תקשורת פתוחה ויעילה, אנו יוצרים שותפות אמיצה עם לקוחותינו ומתקדמים יחד למעלה.

 

שיפוץ מעליות/שדרוג מעליות מה אנו מציעים?

המעלית מסוכנת מבחינה בטיחותית? חווית הנסיעה אינה טובה? המעלית ישנה ודורשת תחזוקה מופרזת? המעלית לא אסתטית ונראית אולד פאשן?

שיטת FER

Flexible Elevator Renovation – אקו ליפט שיטת FER פתרון גמיש ומהיר ע"פ התקציב, הצרכים והדרישות של הלקוח.

צוות המהנדסים, טכנאים, מעצבים, אנשי דקורציה, מבצעים שיפוץ מעליות, שדרוג מעליות בפן הבטיחותי, בפן הדקורטיבי ובפן ההנדסי טכנולוגי מכאני ביצועי.

בשיטת FER מוגשת ללקוח תכנית שיפוץ מעלית, שדרוג מעלית עם כל המפרט הטכני אופן העבודה והדמיה ייחודית , כולל אופן ביצוע מותאם ליעדי וצרכי הלקוח.

שיפוץ מעליות, במקסימום איכות, מקצועיות, קדמה ומפרט ומינימום עלות כספית! בדקו, השוו ותרוויחו!

 

שירותים נוספים:

שרות לכל סוגי המעליות כולל החדשות מסוג MRL

שיפוצים ומודרניזציה של מעליות הבניין

 

צוות השירות שלנו – לשירותכם, השירות המקצועי והמיומן בפריסה ארצית –

הכי מהיר בעיר 24/7!

 

לקוחות ממליצים:

המלצות אקוליפט מעליות


שתפו באמצעות:

אקוליפט מעליות
ליצירת קשר עם אקוליפט – שירות תיקון ותחזוקת מעליות
דילוג לתוכן