שלום.
אני גרה בקומה ראשונה על עמודים בבית משותף.
השכן בדירה שמעל דירתי התקין עמדת טעינה על העמוד ממש מתחת לדירה שלי.
הוא העביר כבלי חשמל מדירתו על הקירות החיצוניים של דירתי וגם על הקיר מתחת לדירתי.
אני דואגת אם יש פה סיכון בטיחותי
וגם מי אחראי לבטח נזקים אם יקרו חס וחלילה.
תודה מראש על הייעוץ
עמדת טעינה
מנהלים: יואב לוי, און צוק עורך דין, razadv
Re: עמדת טעינה
היי,
מה שהשכן שלך עשה הוא לא חוקי ומאוד מסוכן. אסור להעביר כבלים מהדירות ישירות אל החניון.
במקרה של שריפה בחניון כיבוי אש לא ידעו שיש חיבור חשמל נוסף המחובר לאחת הדירות ויכול לקרות אסון , מעבר לסוגיית אופי החיבור והאם הוא בטיחותי.
אנחנו ממליצים לבצע התקנה של עמדות טעינה רק באופן אחוד לכל הבניין, באמצעות מערכת ניהול עומסים וחשמלאים מוסמכים.
מוזמנים ליצור איתנו קשר למידע נוסף www.enova-energy.co.il
מה שהשכן שלך עשה הוא לא חוקי ומאוד מסוכן. אסור להעביר כבלים מהדירות ישירות אל החניון.
במקרה של שריפה בחניון כיבוי אש לא ידעו שיש חיבור חשמל נוסף המחובר לאחת הדירות ויכול לקרות אסון , מעבר לסוגיית אופי החיבור והאם הוא בטיחותי.
אנחנו ממליצים לבצע התקנה של עמדות טעינה רק באופן אחוד לכל הבניין, באמצעות מערכת ניהול עומסים וחשמלאים מוסמכים.
מוזמנים ליצור איתנו קשר למידע נוסף www.enova-energy.co.il