נזילה בחיבור צינור ביוב

פורום פתוח בנושאים הנוגעים לניהול / אחזקת בתים, ועד בית, חברות ניהול וכו'.

בניהול יואב לוי - מנכ"ל משותף בחב' Easy House ניהול בתים.

מנהלים: יואב לוי, און צוק עורך דין, razadv

נעול
iris.goffer
הודעות: 2
הצטרף: 19/04/2023 - 21:08:54

נזילה בחיבור צינור ביוב

שליחה על ידי iris.goffer »

שלום
נמצאה נזילה בדיוק בחיבור של צינור הביוב של הדירה לצינור הביוב המשותף של הבניין.
מי אחראי לשאת בהוצאות התיקון?
ועד הבית או בעלי הדירה?
תודה רבה
razadv
הודעות: 653
הצטרף: 11/01/2022 - 14:39:59

Re: נזילה בחיבור צינור ביוב

שליחה על ידי razadv »

שלום רב,

זו שאלה של מומחיות. לכן יש לקבל חוות דעת אינסטלטור שייקבע את מיקום מחולל הנזק - פרטי או משותף.
על פי חוות דעתו - יש לפעול. ככל וקבע כי מקור הליקוי טמון ברכוש פרטי - על בעל הדירה לשאת בעלות, וההיפך.

בכבוד רב,

רז חיימוביץ, עו"ד
בכבוד רב,

רז חיימוביץ, עו"ד
מנהל הפורום
יועץ משפטי באגודה לתרבות הדיור
לייעוץ משפטי נוסף ניתן ליצור קשר בטלפון 077-2309680
iris.goffer
הודעות: 2
הצטרף: 19/04/2023 - 21:08:54

Re: נזילה בחיבור צינור ביוב

שליחה על ידי iris.goffer »

זאת בדיוק האבחנה של האינסטלטור: הבעיה בחיבור של צינור הביוב של הדירה הספציפית לצינור הראשי.
razadv
הודעות: 653
הצטרף: 11/01/2022 - 14:39:59

Re: נזילה בחיבור צינור ביוב

שליחה על ידי razadv »

אם זו אבחנתו - אז על בעל הדירה לשאת בעלות התיקון.
סירב - יש להגיש תביעה בפני המפקחת.

בהצלחה,

רז חיימוביץ, עו"ד
בכבוד רב,

רז חיימוביץ, עו"ד
מנהל הפורום
יועץ משפטי באגודה לתרבות הדיור
לייעוץ משפטי נוסף ניתן ליצור קשר בטלפון 077-2309680
נעול

חזור אל “פורום ניהול / אחזקת בית משותף”