פינוי חפצים מחדר המדרגות

פורום פתוח בנושאים הנוגעים לניהול / אחזקת בתים, ועד בית, חברות ניהול וכו'.

בניהול יואב לוי - מנכ"ל משותף בחב' Easy House ניהול בתים.

מנהלים: יואב לוי, און צוק עורך דין, razadv

נעול
אפי, חבר ועד מנוסה
הודעות: 1
הצטרף: 13/02/2006 - 22:11:55

פינוי חפצים מחדר המדרגות

שליחה על ידי אפי, חבר ועד מנוסה »

דיירים רבים משאירים חפצים בחדר המדרגות. האם הדבר נוגד את תקנות הבטיחות של מכבי האש? מה ניתן לעשות כנגד תופעה זאת?
שחר מערכות מידע

לפנות לעיריה/חברת האחזקה

שליחה על ידי שחר מערכות מידע »

מכיון שחפצים בחדר המדרגות מהווים מפגע בטיחותי של ממש ניתן לפנות לעיריה בענין, או במידה ובנינך מתוחזק ע"י חברת אחזקה (שמבצעת יותר מניקיון, אלא ניהול כללי של הבית המשותף, דוגמת חברות האיגוד) פנה אלי והיא תדאג להסרת המפגע.
נעול

חזור אל “פורום ניהול / אחזקת בית משותף”