תשלום לועד בגין מעלית

פורום פתוח בנושאים הנוגעים לניהול / אחזקת בתים, ועד בית, חברות ניהול וכו'.

בניהול יואב לוי - מנכ"ל משותף בחב' Easy House ניהול בתים.

מנהלים: יואב לוי, און צוק עורך דין, razadv

נעול
יואב

תשלום לועד בגין מעלית

שליחה על ידי יואב »

בבנין בו אני מתגורר הותקנה לפני שנה מעלית במימון של חלק מהדיירים.
הדיירים שלא שילמו אינם משתמשים בה, אך הועד דורש מהם להשתתףבהוצאות אחזקתה. (לאחר ההתקנה עלו מיסי הועד בכחמישים ש"ח לחודש)
האם דרישה זו מוצדקת?
שחר כהן, שחר מערכות מידע

האם העליה היתה במוצהר עקב עלויות האחזקה של המעלית?

שליחה על ידי שחר כהן, שחר מערכות מידע »

האם העליה היתה במוצהר עקב עלויות האחזקה של המעלית? איך התקבלה ההחלטה על בניית המעלית? באיזה רוב התקבלה? חזור אלי עם תשובות.
כמו כן תוכל להיעזר בחוק המקרקעין המצוי באתר האיגוד תחת דף "חוקים": http://www.batim.org.il/low.html
בכתבה אודות קבלת החלטות בבית משותף שהתפרסמה בynet ותוכל למצוא כאן:
http://www.batim.org.il/articles.html
שחר כהן, מנהל האתר

כל בעלי הדירות חייבים להשתתף בהוצאות התחזוקה השוטפת של מעלית

שליחה על ידי שחר כהן, מנהל האתר »

ציטוט מתוך המאמר שהזכרתי בתשובה הקודמת:
"מה לגבי נושא המעלית?

כיום נהוג להתקין מעליות בבניינים ישנים, גם אם לפי החוק אין דרישה כי תותקן בהם מעלית. בעניין זה חוק המקרקעין קובע כי יש צורך בהסכמת שני שליש מבעלי הדירות, אחרת לא יוכל הרוב לאכוף על המיעוט את החלטתו בנושא.

בעלי הדירות בקומת הקרקע אינם חייבים להשתתף בהוצאות בגין התקנת המעלית - גם אם הם נמנים עם המחליטים להתקינה. עם זאת, כל בעלי הדירות חייבים להשתתף בהוצאות התחזוקה השוטפת של המעלית. "

מאמרים מעניינים נוספים בנושאי בית משותף, גינון, הדברה, גנרטורים ועוד תמצאו בלחיצה על הקישור הבא:
http://www.batim.org.il/articles.html
נעול

חזור אל “פורום ניהול / אחזקת בית משותף”