תשלום עבור רשתות יונים

פורום פתוח בנושאים הנוגעים לניהול / אחזקת בתים, ועד בית, חברות ניהול וכו'.

בניהול יואב לוי - מנכ"ל משותף בחב' Easy House ניהול בתים.

מנהלים: יואב לוי, און צוק עורך דין, razadv

נעול
ליאור לוי
הודעות: 1
הצטרף: 04/12/2022 - 18:20:13

תשלום עבור רשתות יונים

שליחה על ידי ליאור לוי »

שלום,
בבניין חדש, הוחלט לאחר אסיפת דיירים, ע"י הוועד ובהסכמת הרוב, להתקין רשתות יונים לכל אורך וצידי הבניין.
כל הדיירים שילמו פרט לדיירת אחת, שאינה מוכנה משום שהיא אינה גרה בנכס ועתידה למוכרו.
האם ע"פ חוק המקרקעין היא חייבת לשלם? (סעיף 58,59 למיטב הבנתי).
תודה.
razadv
הודעות: 653
הצטרף: 11/01/2022 - 14:39:59

Re: תשלום עבור רשתות יונים

שליחה על ידי razadv »

שלום רב,

מורנו סעיף 58(א) על החובה המוטלת על כל בעל דירה לשלם כדי חלקו בעד ההוצאות המשותפות.
ככל ובעל הדירה סירב, יש להגיש תביעה אצל המפקחת על רישום המקרקעין במחוז בו מצוי הבניין.

בכבוד רב,

רז חיימוביץ, עו"ד
בכבוד רב,

רז חיימוביץ, עו"ד
מנהל הפורום
יועץ משפטי באגודה לתרבות הדיור
לייעוץ משפטי נוסף ניתן ליצור קשר בטלפון 077-2309680
נעול

חזור אל “פורום ניהול / אחזקת בית משותף”