שלום,
בבניין חדש, הוחלט לאחר אסיפת דיירים, ע"י הוועד ובהסכמת הרוב, להתקין רשתות יונים לכל אורך וצידי הבניין.
כל הדיירים שילמו פרט לדיירת אחת, שאינה מוכנה משום שהיא אינה גרה בנכס ועתידה למוכרו.
האם ע"פ חוק המקרקעין היא חייבת לשלם? (סעיף 58,59 למיטב הבנתי).
תודה.
תשלום עבור רשתות יונים
מנהלים: יואב לוי, און צוק עורך דין, razadv
Re: תשלום עבור רשתות יונים
שלום רב,
מורנו סעיף 58(א) על החובה המוטלת על כל בעל דירה לשלם כדי חלקו בעד ההוצאות המשותפות.
ככל ובעל הדירה סירב, יש להגיש תביעה אצל המפקחת על רישום המקרקעין במחוז בו מצוי הבניין.
בכבוד רב,
רז חיימוביץ, עו"ד
מורנו סעיף 58(א) על החובה המוטלת על כל בעל דירה לשלם כדי חלקו בעד ההוצאות המשותפות.
ככל ובעל הדירה סירב, יש להגיש תביעה אצל המפקחת על רישום המקרקעין במחוז בו מצוי הבניין.
בכבוד רב,
רז חיימוביץ, עו"ד
בכבוד רב,
רז חיימוביץ, עו"ד
מנהל הפורום
יועץ משפטי באגודה לתרבות הדיור
לייעוץ משפטי נוסף ניתן ליצור קשר בטלפון 077-2309680
רז חיימוביץ, עו"ד
מנהל הפורום
יועץ משפטי באגודה לתרבות הדיור
לייעוץ משפטי נוסף ניתן ליצור קשר בטלפון 077-2309680