דף 1 מתוך 1
מיסים
נשלח: 21/01/2006 - 12:32:24
על ידי אורה
יש לנו מנקה המועסק כשכיר בבניין. האם יש צורך לשלם עבורו מיסים? ביטוח לאומי? ואם כן, מה בדיוק צריך לעשות.
האם בנינך הוא המעסיק הישיר של המנקה?
נשלח: 13/02/2006 - 12:19:14
על ידי שחר כהן פורטל בתים
אם בנינך הוא מעסיק ישיר של המנקה, ללא מתווך כגון חברת ניהול/אחזקה כלשהי אז הועד הוא גוף המעסיק עובדים כמו כל גוף אחר וחייב בכל התשלומים המקובלים ומוגדרים בחוק, כמו גם באחריות לביטחון המנקה(ולכן רצוי לשקול גם ביטוח המנקה).
יש לציין שתגובתי כאן איננה בגדר יעוץ משפטי ואשמח לתגובות נוספות.
בקרוב ינהל את הפורום דני מינץ, רואה חשבון מקצועי, ויענה על שאלותיכם.