מעליות

פורום בנושא מעליות ומערכות חשמליות במבנה/בית משותף. בניהול דר' נפתלי אימבר, בעליו של חברה לייעוץ ואחזקת מבנים מזה מספר עשורים, בעבר מנהל מחוז הצפון של האגודה לתרבות הדיור ובורר בנושאים אלה.

מנהל: Sharonbarda

שלח תגובה
יואב

מעליות

שליחה על ידי יואב »

חברת המעליות בבנייני גובה תשלום גבוה לדעתי. האם ניתן להחליף בקלות יחסית את חברת המעליות?
גיא

בטיחות במעליות

שליחה על ידי גיא »

האם יש אפשרות שכבליי המעלית יקרעו בזמן נסיעה במעלית :?:
:idea: :idea:
משה הטכנאי

תשובה לשאלתך...

שליחה על ידי משה הטכנאי »

אין מצב כזה מאחר במעליות מותקנות מערכות בטיחות רבות ואף נעשות בדיקות חצי שנתיות של בודק משרד העבודה אשר בודק פרמטרים אלו.
שחר כהן פורטל בתים
מנהל מערכת הפורומים של "בתים"
הודעות: 229
הצטרף: 15/01/2006 - 17:23:05
יצירת קשר:

תשובה לשאלה ראשונה בנושא חברת מעליות

שליחה על ידי שחר כהן פורטל בתים »

אפנה אותך לשאלה דומה שנשאלה,שם יש קישור לחברות מעליות עימן תוכל לבדוק. כמובן שצריך ראשית כל לבדוק טוב טוב מה רשום בחוזה. הנושא ברובו משפטי ולכן אני מציע שתבדוק אם נשאלו שאלות בנושא בפורום ייעוץ משפטי ואם לא, תעלה אחת כזאת:
http://www.batim.org.il/phpBBHeb/viewtopic.php?t=266
שחר כהן - CEO פורטל בתים
שחר פיתוח ושיווק אתרים
https://www.s-p-a.org.il/
שחר כהן פורטל בתים
מנהל מערכת הפורומים של "בתים"
הודעות: 229
הצטרף: 15/01/2006 - 17:23:05
יצירת קשר:

תשובתו של דר' נפתלי אימבר בנוגע ל"התנתקות"

שליחה על ידי שחר כהן פורטל בתים »

ליואב שלום:

ראשית אני מתנצל שלא קיבלת את תשובתי אבל כנראה הייתה תקלה והיום, לגמרי במקרה ראיתי שהתשובה עבורך חסרה. אנסה לשחזר אותה.

ובכן, מידת הקושי להתנתק מספק השרות הנוכחי תלויה בשני דברים:

הראשון תוכן חוזה ההתקשרות ביניכם, המשמש בסיס למתן השירות וגבית התשלום. שב וקרא בעיון את כל האותיות הקטנות.

הדבר השני הוא רצונו הטוב של נותן השרות, שבמקרה והוא חברה רצינית ולא חאפר, יסכים להתרת החוזה גם אם הוא יכול להחזיק אותך או לדרוש פיצוי.

הדבר תלוי אם עשו רק עבודות אחזקה או היו תיקונים גדולים שחייבו אותם בהוצאה גדולה, והם מצפים שהתשלום השוטף יכסה להם את זה.

אם לא היו תיקונים גדולים והם מסכימים להתיר את החוזה גם אם לא חייבים, יש לך עסק עם חברה רצינית ותחשוב פעמיים אם כדאי להחליף אותם.

בכל מקרה, עשה מחקר שוק יסודי ואל תלך שולל אחרי "מציאות" אין כזו חיה ביקום ואיש אינו מוכן לעבוד בחינם. נותן שרות שמוכן לקחת את העבודה בכל מחיר מוצא לבסוף את הדרך להיפרע מהלקוח. כך זה היה תמיד.

למרות גאוותנו הלאומית אנו לא המצאנו את הקומבינה, במשפט הרומי הייתה אמירה: "הזהר הלקוח"...כן כבר אז!


בברכה,

נפתלי אימבר
יעוץ אחזקה,
חידוש פירי זבל
בבניינים רבי קומות
imber-n@zahav.net.il
050-5357526
שלח תגובה

חזור אל “פורום מעליות / גנרטורים / מערכות בית משותף”