ביקורות בטיחות בבניינים משותפים
נשלח: 18/12/2006 - 14:19:45
שמי שולי והנני ממונת בטיחות על העבודה. פנו אלי מועד בית של בנין רב קומות כדי לבצע סקר סיכונים כנהוג במקומות עבודה אבל עבור הבנין, שיכלול בדיקת תאורת חרום בחדרי מדרגות, שילוט פולט אור, תחזוקה כללית, ליקויי תחזוקה היכולים להשפיע על הבטיחות של דיירי הבנין, כיבוי אש וכדומה.
האם בכלל מותר לי לבצע סקר כזה? והאם לסקר כזה יש "שיניים" מול הדיירים?
למותר לציין, כי הועד ביקש ממני לבצע סקר זה, כדי שגורם חיצוני יתריע על ליקויים וכך אולי נציג הועד ימנע מריב עם שכניו.
אשמח לקבל תשובה
האם בכלל מותר לי לבצע סקר כזה? והאם לסקר כזה יש "שיניים" מול הדיירים?
למותר לציין, כי הועד ביקש ממני לבצע סקר זה, כדי שגורם חיצוני יתריע על ליקויים וכך אולי נציג הועד ימנע מריב עם שכניו.
אשמח לקבל תשובה