אחריות קבלן רטיבויות
נשלח: 11/01/2026 - 14:42:08
שלום רב, בבניין חדש יחסית (כ-6 שנים) התגלו ליקויי רטיבות ב-4 דירות מתוך 42, בעיקר מסביב ומתחת לחלונות. הקבלן כבר בא לתקן בעבר, אך הבעיה ממשיכה להיווצר. לאחר פניות לוועד הבית, הקבלן טען שתם מועד האחריות שלו. אנו מבקשים לדעת:
האם הקבלן עדיין מחויב באחריות לתיקון הליקויים למרות שעברו 6 שנים?
במידה וכן, כיצד ניתן להוכיח שהרטיבויות נובעות מאחריותו של הקבלן ולא מסיבות אחרות?
במידה ולא ניתן להוכיח זאת, האם כל הדיירים יצטרכו לשאת בעלויות התיקון באופן שווה?
תודה רבה על העזרה
האם הקבלן עדיין מחויב באחריות לתיקון הליקויים למרות שעברו 6 שנים?
במידה וכן, כיצד ניתן להוכיח שהרטיבויות נובעות מאחריותו של הקבלן ולא מסיבות אחרות?
במידה ולא ניתן להוכיח זאת, האם כל הדיירים יצטרכו לשאת בעלויות התיקון באופן שווה?
תודה רבה על העזרה