כ פורום בתים - ייעוץ חינם לועד הבית ולדיירים מאת מומחי פורטל בתים • זכות אובליגטורית
דף 1 מתוך 1

זכות אובליגטורית

נשלח: 20/09/2023 - 20:51:52
על ידי ברכ
האם דייר שלא רשום בטאבו אבל הדירה שייכת לו כך טוען (זכות אובליגטורית) זכאי להשתתף בישיבות דיירים? האם ניתן להחתימו על מעלית שבת?

Re: זכות אובליגטורית

נשלח: 24/09/2023 - 09:47:13
על ידי razadv
שלום רב,

כל דייר, לרבות שוכר או מי שמחזיק בזכות חוזית להשתתף באסיפה הכללית, אבל - אין לו זכות הצבעה. רק לבעל דירה קיימת זכות הצבעה (אלא אם ייפה כוחו של אחר להצביע בשמו).

בכבוד רב,

רז חיימוביץ, עו"ד