תוספת תשלום לשיפוץ
נשלח: 11/12/2022 - 18:19:43
שלום,
במסגרת ״תרבות הדיור״ ,והעירייה קיבלנו ב -2019 הצעת מחיר מקבלן עבור שיפוץ חלקי של הבניין .
בירוקרטיה ותור של בניינים קודמים והופעת ה״קורונה״, דחו את מתן ההלוואת והסכמת העירייה עד לחודש אפריל 2022.
במפגש עם הקבלן באסיפת דיירים, נאמר מפיו שלא יוכל לעמוד המחירי 2019 עקב עליות מטורפות בתשומות הבניה
ודרישת האדריכל לתוספות [שלא הופיעו בכתב הכמיות הראשון ]
ולאחר מספר ימים יידע אותנו שהתוספת תעמוד על 13% ופירט את התמחור החדש.
אנו הוועד הודענו לדיירים שנלך לקראתם וביקשנו רק 10% תוספת ואת השאר תשלם קופת הוועד.
רוב הדיירים הבינו הסכימו ושילמו, ונשאר קומץ של מתנגדים לסכום או לחלקו.
כיצד עלינו לפעול ?
תודה וועד הבניין.
במסגרת ״תרבות הדיור״ ,והעירייה קיבלנו ב -2019 הצעת מחיר מקבלן עבור שיפוץ חלקי של הבניין .
בירוקרטיה ותור של בניינים קודמים והופעת ה״קורונה״, דחו את מתן ההלוואת והסכמת העירייה עד לחודש אפריל 2022.
במפגש עם הקבלן באסיפת דיירים, נאמר מפיו שלא יוכל לעמוד המחירי 2019 עקב עליות מטורפות בתשומות הבניה
ודרישת האדריכל לתוספות [שלא הופיעו בכתב הכמיות הראשון ]
ולאחר מספר ימים יידע אותנו שהתוספת תעמוד על 13% ופירט את התמחור החדש.
אנו הוועד הודענו לדיירים שנלך לקראתם וביקשנו רק 10% תוספת ואת השאר תשלם קופת הוועד.
רוב הדיירים הבינו הסכימו ושילמו, ונשאר קומץ של מתנגדים לסכום או לחלקו.
כיצד עלינו לפעול ?
תודה וועד הבניין.