אחריות קבלן לתיקון נזילות מהגג בניין חדש
נשלח: 24/10/2022 - 14:42:11
אחריות קבלן לתיקון נזילות מהגג.
אנחנו גרים בבניין חדש - במאי 2022 נהייה 3 שנים לאכלוס שלו. יש כרגע מספר נזילות מקולטי השמש בגג. פנינו לקבלן הוא אומר שהחברה שהתקינה את הקולטים והדודים צריכה לתקן. החברה מצידה אומרת שזה כבר לא באחריות ואנחנו צריכים לשלם בערך 300 ש"ח על כל נזילה. בערכך 8,000 ש"ח היא רוצה. הקבלן מסרב לפנות לחברה שיתקנו.
האם יש לנו עדיין אחריות על קולטי השמש והודדים. למי נכון לפנות לקבלן או לחברה? ומה אם הם לא מוכנים לתקן או להשתתף?
תודה
אנחנו גרים בבניין חדש - במאי 2022 נהייה 3 שנים לאכלוס שלו. יש כרגע מספר נזילות מקולטי השמש בגג. פנינו לקבלן הוא אומר שהחברה שהתקינה את הקולטים והדודים צריכה לתקן. החברה מצידה אומרת שזה כבר לא באחריות ואנחנו צריכים לשלם בערך 300 ש"ח על כל נזילה. בערכך 8,000 ש"ח היא רוצה. הקבלן מסרב לפנות לחברה שיתקנו.
האם יש לנו עדיין אחריות על קולטי השמש והודדים. למי נכון לפנות לקבלן או לחברה? ומה אם הם לא מוכנים לתקן או להשתתף?
תודה