העברת ועד לחברה חיצונית
נשלח: 08/06/2021 - 16:51:09
שלום,
אימי המבוגרת גרה לבדה בשכירות בבניין ובו כ 13 דירות אשר ברובם מתגוררים אנשים בשכירות.
היום הודיע להם הועד שהוא רוצה לעביר את הניהול לחברה חיצונית כיוון שאין מישהו אחר שרוצה לקחת על עצמו את התפקיד ואשת הועד לא נמצאת בקו הבריאות.
הנקודה היא שהתשלום עולה מ 170 ש"ח ל 250 ש"ח לחודש שהם משולמים ע"י אימי וזו קפיצה גבוהה ויקרה עבורה.
מה ניתן לעשות...?
תודה
אימי המבוגרת גרה לבדה בשכירות בבניין ובו כ 13 דירות אשר ברובם מתגוררים אנשים בשכירות.
היום הודיע להם הועד שהוא רוצה לעביר את הניהול לחברה חיצונית כיוון שאין מישהו אחר שרוצה לקחת על עצמו את התפקיד ואשת הועד לא נמצאת בקו הבריאות.
הנקודה היא שהתשלום עולה מ 170 ש"ח ל 250 ש"ח לחודש שהם משולמים ע"י אימי וזו קפיצה גבוהה ויקרה עבורה.
מה ניתן לעשות...?
תודה