בניין משותף
נשלח: 08/06/2020 - 13:51:47
8/06/2020
שלום רב
מדובר בבית משותף שבו מספר דירות ודירת גג
בעלי דירת הגג ביקשו לבנות דירה
הגישו תוכנית בנייה לעירייה
העירייה אישרה לבנות דירה בבנייה קלה
כעת למעשה יש על הגג יש את הדירה המקורית וכן תוספת דירה בבנייה קלה
שאלתי:
האם בניית הדירה על הגג מוסיפה לבניין עוד דירה.
האם הוספת הדירה מחויבת בתשלום וועד
לתשובתכם אודה
בברכה
שלום רב
מדובר בבית משותף שבו מספר דירות ודירת גג
בעלי דירת הגג ביקשו לבנות דירה
הגישו תוכנית בנייה לעירייה
העירייה אישרה לבנות דירה בבנייה קלה
כעת למעשה יש על הגג יש את הדירה המקורית וכן תוספת דירה בבנייה קלה
שאלתי:
האם בניית הדירה על הגג מוסיפה לבניין עוד דירה.
האם הוספת הדירה מחויבת בתשלום וועד
לתשובתכם אודה
בברכה