כ פורום בתים - ייעוץ חינם לועד הבית ולדיירים מאת מומחי פורטל בתים • בניין משותף
דף 1 מתוך 1

בניין משותף

נשלח: 08/06/2020 - 13:51:47
על ידי harzal
8/06/2020
שלום רב
מדובר בבית משותף שבו מספר דירות ודירת גג
בעלי דירת הגג ביקשו לבנות דירה
הגישו תוכנית בנייה לעירייה

העירייה אישרה לבנות דירה בבנייה קלה

כעת למעשה יש על הגג יש את הדירה המקורית וכן תוספת דירה בבנייה קלה

שאלתי:
האם בניית הדירה על הגג מוסיפה לבניין עוד דירה.
האם הוספת הדירה מחויבת בתשלום וועד

לתשובתכם אודה
בברכה

Re: בניין משותף

נשלח: 19/01/2021 - 19:11:33
על ידי און צוק עורך דין
שלום רב,

יש לבדוק את ההיתר ולראות האם מדובר בתוספת של יח"ד
בכל מקרה תשלום לועד בית הנו בהתאם לשטח של כל דירה.

בברכה,
און צוק, עו"ד