התפטרות מתפקיד וועד.
נשלח: 04/06/2019 - 10:44:45
שלום
לאחר תקופה קצרה של פעילות בהרכב החדש של הוועד, ניכר שאין
תפקוד ראוי וכל חברי הוועד מעוניינים להתפטר. יש לנו בעיה להשיג נוכחות דיירים לישיבה. איך אפשר להעביר החלטה כשבקושי שליש מהדיירים מגיעים?
אני אחראית על הגזברות. אם רק אני מעוניינת לפרוש, איך אני יכולה להתפטר מבלי לערוך אסיפת דיירים?
מהם השלבים בהם צריך לנקוט כדי לצאת מהתפקיד בצורה נכונה?
לאחר תקופה קצרה של פעילות בהרכב החדש של הוועד, ניכר שאין
תפקוד ראוי וכל חברי הוועד מעוניינים להתפטר. יש לנו בעיה להשיג נוכחות דיירים לישיבה. איך אפשר להעביר החלטה כשבקושי שליש מהדיירים מגיעים?
אני אחראית על הגזברות. אם רק אני מעוניינת לפרוש, איך אני יכולה להתפטר מבלי לערוך אסיפת דיירים?
מהם השלבים בהם צריך לנקוט כדי לצאת מהתפקיד בצורה נכונה?