כ פורום בתים - ייעוץ חינם לועד הבית ולדיירים מאת מומחי פורטל בתים • התפטרות מתפקיד וועד.
דף 1 מתוך 1

התפטרות מתפקיד וועד.

נשלח: 04/06/2019 - 10:44:45
על ידי מעיין
שלום
לאחר תקופה קצרה של פעילות בהרכב החדש של הוועד, ניכר שאין
תפקוד ראוי וכל חברי הוועד מעוניינים להתפטר. יש לנו בעיה להשיג נוכחות דיירים לישיבה. איך אפשר להעביר החלטה כשבקושי שליש מהדיירים מגיעים?
אני אחראית על הגזברות. אם רק אני מעוניינת לפרוש, איך אני יכולה להתפטר מבלי לערוך אסיפת דיירים?
מהם השלבים בהם צריך לנקוט כדי לצאת מהתפקיד בצורה נכונה?

Re: התפטרות מתפקיד וועד.

נשלח: 05/06/2019 - 16:20:39
על ידי און צוק עורך דין
שלום רב,

להתפטר מתפקיד ניתן בכל שלב. יש להודיע על כך לנציגות הבית המשותף.
על מנת לבחור נציגות ו/או בעל תפקיד מחדש יש לקבל החלטה באסיפת הדיירים.
במידה ולא מגיעים דיירים יש להויע על אסיפה נוספת שבוע לאחר מכן ואם לא מגיעים לאסיפה השניה ניתן לבחור בפורום הקיים.

בברכה,
און צוק, עו"ד