תיקון בעיית אינסטלציה בבית שכור
נשלח: 19/05/2010 - 23:00:59
שלום,
אימי שכרה דירה במודיעין, בית משותף קומה שניה. מידי פעם הוצף מדיח הכלים מהביוב.
בבדיקה שעשינו עם קפיץ לשחרור סתימות אין סתימה בביוב של הבית. כנראה שהביוב עולה מהדירה למטה.
פנינו לועד הבית, שטוענת שזה בינינו לבין השכנה למטה.
פנינו לבעל הדירה שטען "אני נתתי לכם ביוב תקין זה לא מעניין אות",
שאלתי: האמנם? מי אמור לתקן את הבעיה של ביוב שעולה מלמעלה לדירה?
אודה לתשובה...
הערה: אימי נפטרה ואנחנו ממשיכים את השכירות. לא ברור בדיוק מה נכתב בחוזה אולם במעמד החתימה אמר בעל הדירה שכל מה שיתקלקל הוא אמור לתקן.
אימי שכרה דירה במודיעין, בית משותף קומה שניה. מידי פעם הוצף מדיח הכלים מהביוב.
בבדיקה שעשינו עם קפיץ לשחרור סתימות אין סתימה בביוב של הבית. כנראה שהביוב עולה מהדירה למטה.
פנינו לועד הבית, שטוענת שזה בינינו לבין השכנה למטה.
פנינו לבעל הדירה שטען "אני נתתי לכם ביוב תקין זה לא מעניין אות",
שאלתי: האמנם? מי אמור לתקן את הבעיה של ביוב שעולה מלמעלה לדירה?
אודה לתשובה...
הערה: אימי נפטרה ואנחנו ממשיכים את השכירות. לא ברור בדיוק מה נכתב בחוזה אולם במעמד החתימה אמר בעל הדירה שכל מה שיתקלקל הוא אמור לתקן.