שלום,
1. במקרה שלצורך נקיון הבניין ועד הבית משתמש בחברת נקיון (באמצעות איש קשר / אחראי ) על בסיס חודשי בתדירות אחת או פעמיים בשבוע כאשר בסוף כל חודש החברה מוציאה חשבון בתוספת מע"מ וכאשר החברה שולחת עובדים לפי בחירתה (בין אם אותו עובד או בין אם עובדים שונים) לבצע את העבודה - האם הועד צריך לעשות ביטוח כלשהו ע"מ שיהיה כיסוי ביטוחי למקרה של פגיעת העובדי חברת הנקיון?
2. האם עובדים כאלו מכוסים בכיסוי ביטוחי שנקרא חבות המעבידים בפוליסת ביטוח צד ג' של ועד הבית?
לציין כי עפ"י סיכום בע"פ בין החברה לבין הועד אין כל יחסי עובד - מעביד והתשלום נעשה באמצעות חשבונית חודשית בתוספת מע"מ.
תודה על התשובות
ביטוח עבור נותני שירות / עובדים בבניין
מנהלים: יואב לוי, און צוק עורך דין, naftali imber
Re: ביטוח עבור נותני שירות / עובדים בבניין
שלום רב,
שימו לב כי בהתאם לחוק להגברת האכיפה של דיני העבודה, יראו את מזמין העבודה (הנציגות) כמעסיק במשותף עם חברת הניקיון.
בנוגע לכיוסי ביטוחי - יש לבדוק מול חברת הביטוח.
בכבוד רב,
רז חיימוביץ, עו"ד
שימו לב כי בהתאם לחוק להגברת האכיפה של דיני העבודה, יראו את מזמין העבודה (הנציגות) כמעסיק במשותף עם חברת הניקיון.
בנוגע לכיוסי ביטוחי - יש לבדוק מול חברת הביטוח.
בכבוד רב,
רז חיימוביץ, עו"ד
בכבוד רב,
רז חיימוביץ, עו"ד
מנהל הפורום
יועץ משפטי באגודה לתרבות הדיור
לייעוץ משפטי נוסף ניתן ליצור קשר בטלפון 077-2309680
רז חיימוביץ, עו"ד
מנהל הפורום
יועץ משפטי באגודה לתרבות הדיור
לייעוץ משפטי נוסף ניתן ליצור קשר בטלפון 077-2309680