התפטרות מתפקיד וועד.

ייעוץ משפטי והפניה לחוקים ומאמרים בנושאי בתים משותפים, מבנים וניהולם.
בניהול עו"ד יוני לוי ועורך דין און צוק לתחומי הנדל"ן, התחדשות עירונית (תמ"א 38 ופינוי בינוי), ומשפחה.

המידע שנמסר באתר אינו מהווה תחליף לייעוץ משפטי (או הנדסי) ממשי ולא מהווה המלצה לנקיטה או הימנעות מנקיטה בהליכים כלשהם (או התנהגות ספציפית).
כול מי שבוחר להסתמך על הכתוב - בכל דרך שהיא, עושה זאת על אחריותו הבלעדית ואין לכותבי ובעלי האתר אחראיות ישירה או שילוחית מכל סוג.

מנהלים: יואב לוי, און צוק עורך דין, naftali imber

שלח תגובה
מעיין
הודעות: 4
הצטרף: 04/06/2019 - 10:36:03

התפטרות מתפקיד וועד.

שליחה על ידי מעיין »

שלום
לאחר תקופה קצרה של פעילות בהרכב החדש של הוועד, ניכר שאין
תפקוד ראוי וכל חברי הוועד מעוניינים להתפטר. יש לנו בעיה להשיג נוכחות דיירים לישיבה. איך אפשר להעביר החלטה כשבקושי שליש מהדיירים מגיעים?
אני אחראית על הגזברות. אם רק אני מעוניינת לפרוש, איך אני יכולה להתפטר מבלי לערוך אסיפת דיירים?
מהם השלבים בהם צריך לנקוט כדי לצאת מהתפקיד בצורה נכונה?
און צוק עורך דין
הודעות: 272
הצטרף: 07/02/2019 - 18:31:58

Re: התפטרות מתפקיד וועד.

שליחה על ידי און צוק עורך דין »

שלום רב,

להתפטר מתפקיד ניתן בכל שלב. יש להודיע על כך לנציגות הבית המשותף.
על מנת לבחור נציגות ו/או בעל תפקיד מחדש יש לקבל החלטה באסיפת הדיירים.
במידה ולא מגיעים דיירים יש להויע על אסיפה נוספת שבוע לאחר מכן ואם לא מגיעים לאסיפה השניה ניתן לבחור בפורום הקיים.

בברכה,
און צוק, עו"ד
שלח תגובה

חזור אל “פורום יעוץ משפטי לועד הבית ולדיירי הבית המשותף”