מי צריך לשלם על האיטום
נשלח: 25/11/2022 - 15:17:14
שלום,
אנחנו בניין בין תשע קומות שעובר עכשיו שיפוץ חיצוני בעיקר מרפסות ומעקים, וקיבלנו עזרת הלוואה מתרבות הדיור.
אחד האגפים שלנו הוא רק אדניות .
מהנדס מטעמנו גילה שפנים האדניות חייב מילוי ואיטום בגין סכנה שבעתיד יחדרו לשם מים שיזיקו ויסכנו את הטיפול החיצוני שהוא אריחי פורצלן קטנים.
כמו כן הבננו שההוצאה על טיפול חל על הדיירים, מאחר שזה בתחום הדירה ולא בחיצוניות.
הדיירים של אגף זה,שלא ציפו להודעה זו מתנגדים לתשלום , באומרם שמהנדס העיר היה צריך לציין ולתמחר זאת.
אנחנו הוועד ,טוענים שקיבלנו תמיכה מהעירייה ומתרבות הדיור,רק על מה שנראה פגום בחיצוניות.
אשמח לקבל תגובה
תודה יוסי -ושוש וועד הבית .
אנחנו בניין בין תשע קומות שעובר עכשיו שיפוץ חיצוני בעיקר מרפסות ומעקים, וקיבלנו עזרת הלוואה מתרבות הדיור.
אחד האגפים שלנו הוא רק אדניות .
מהנדס מטעמנו גילה שפנים האדניות חייב מילוי ואיטום בגין סכנה שבעתיד יחדרו לשם מים שיזיקו ויסכנו את הטיפול החיצוני שהוא אריחי פורצלן קטנים.
כמו כן הבננו שההוצאה על טיפול חל על הדיירים, מאחר שזה בתחום הדירה ולא בחיצוניות.
הדיירים של אגף זה,שלא ציפו להודעה זו מתנגדים לתשלום , באומרם שמהנדס העיר היה צריך לציין ולתמחר זאת.
אנחנו הוועד ,טוענים שקיבלנו תמיכה מהעירייה ומתרבות הדיור,רק על מה שנראה פגום בחיצוניות.
אשמח לקבל תגובה
תודה יוסי -ושוש וועד הבית .