האם שוכר שמחויב בחוזה השכירות לשלם ועד בית חייב בדמי ניהול?
נשלח: 25/04/2006 - 13:50:59
שלום רב
אני שוכר דירה
בחוזה השכירות יש סעיף שמטיל עלי החובה לשלם את דמי ועד הבית שעמדו על כ 100 שח
כיום הוחלט על חברת ניהול במקום ועד בית בעלות של 300 שח
האם אני חייב לשאת בעלות הנל או שמא בעלת הדירה?
איזה רוב נדרש לשם קבלת החלטה על חברת ניהול במקום ועד בית?
בברכה
עו"ד סמי הרר
samih@ildinsur.co.il
אני שוכר דירה
בחוזה השכירות יש סעיף שמטיל עלי החובה לשלם את דמי ועד הבית שעמדו על כ 100 שח
כיום הוחלט על חברת ניהול במקום ועד בית בעלות של 300 שח
האם אני חייב לשאת בעלות הנל או שמא בעלת הדירה?
איזה רוב נדרש לשם קבלת החלטה על חברת ניהול במקום ועד בית?
בברכה
עו"ד סמי הרר
samih@ildinsur.co.il