כ פורום בתים - ייעוץ חינם לועד הבית ולדיירים מאת מומחי פורטל בתים • ניהול בניין
דף 1 מתוך 1

ניהול בניין

נשלח: 16/01/2006 - 22:04:49
על ידי ישראל
אין באזורנו חברה השייכת לאיגוד. כיצד בכל זאת מומלץ לבחור חברה שתהיה אמינה וטובה לניהול ביניינים?

התשובה "חפש בדף שאלות ותשובות" התייחסה לשאלתך כאן

נשלח: 16/01/2006 - 23:02:19
על ידי שחר כהן פורטל בתים
התשובה "חפש בדף שאלות ותשובות" שבאתר האיגוד (http://www.batim.org.il/) התייחסה לשאלתך כאן ונכתבה בטעות בהודעה נפרדת, לחצו על הקישור על מנת לראותה:
http://www.batim.org.il/phpBBHeb/viewtopic.php?t=8