יש לי מרתף מתחת לדירה חלקו מושכר, האם עליי לשלם וועד ביית
נשלח: 27/03/2006 - 14:43:11
אני גר בדירת גן בבניין משותף של 6 קומות 20 דיירים, יש לי מרתף מתחת לדירה חלקו מושכר לדיירים עליו אני משלם ארנונה לעירייה כחלק משטח הדירה, האם עליי לשלם וועד ביית כפול בגין החלק המושכר?
תשובה:
נתייחס לנושא בצורה כללית, מבלי שידועים לנו כל הפרטים.
אתה מוזמן לבדוק את הנושא בחוק המקרקעין שנמצא באתר האיגוד, www.batim.org.il,תחת הדף 'חוקי הבית המשותף', פרק ו', סימן ג':ניהול הבית המשותף.
בנוסף יש להוציא נסח טאבו של דירתך ולראות האם חל על הבנין תקנון מצוי או מוסכם. עבור תקנון מוסכם - מה שרשום בתקנון חל על כל דיירי הבנין. עבור תקנון מצוי - מה שרשום בתקנון חל עליך ועל שאר הדיירים(חישוב לפי חלק יחסי של שטח דירתך).
בכל מקרה אנו ממליצים שתתייעץ בנושא עם עורך דינך.
תשובה:
נתייחס לנושא בצורה כללית, מבלי שידועים לנו כל הפרטים.
אתה מוזמן לבדוק את הנושא בחוק המקרקעין שנמצא באתר האיגוד, www.batim.org.il,תחת הדף 'חוקי הבית המשותף', פרק ו', סימן ג':ניהול הבית המשותף.
בנוסף יש להוציא נסח טאבו של דירתך ולראות האם חל על הבנין תקנון מצוי או מוסכם. עבור תקנון מוסכם - מה שרשום בתקנון חל על כל דיירי הבנין. עבור תקנון מצוי - מה שרשום בתקנון חל עליך ועל שאר הדיירים(חישוב לפי חלק יחסי של שטח דירתך).
בכל מקרה אנו ממליצים שתתייעץ בנושא עם עורך דינך.