כ פורום בתים - ייעוץ חינם לועד הבית ולדיירים מאת מומחי פורטל בתים • חיפוי מעלית
דף 1 מתוך 1

חיפוי מעלית

נשלח: 26/11/2024 - 17:56:23
על ידי דליה123
שלום,
אשמח לדעת האם דירת גן צריכה להשתתף בתשלום עבור חיפוי המעלית?
מדובר בבניין חדש שכרגע מתאכלסים בו. הוחלט על איסוף
כסף לחיפוי המעלית. אני דיירת בדירת גן שלא משתמשת במעלית עבור מעבר הדירה.

Re: חיפוי מעלית

נשלח: 28/11/2024 - 08:18:08
על ידי razadv
שלום רב,

כל בעל דירה חייב להשתתף כדי חלקו בכל הוצאה הקשורה להחזקתו התקינה של הרכוש המשותף.

בכבוד רב,

רז חיימוביץ, עו"ד