אחריות תיקונים בגג שנרכשו בו הזכויות ע"י גורם ספציפי
נשלח: 06/11/2024 - 12:02:50
שלום,
בהנחה שבבית משותף יש תקנון "ברירת מחדל", כלומר שלא נעשו שינויים בו,
ואחד מבעלי הזכויות רכש את הזכויות בגג וזכויות הבניה בו:
האם האחריות (מבחינת התשלום) לזיפות ו/או איטום הגג עדיין על הועד של הבית המשותף? או שזה עובר לבעל הזכויות שרכש את הגג?
הרי הגג למעשה כבר לא חלק מהרכוש המשותף...
בהנחה שבבית משותף יש תקנון "ברירת מחדל", כלומר שלא נעשו שינויים בו,
ואחד מבעלי הזכויות רכש את הזכויות בגג וזכויות הבניה בו:
האם האחריות (מבחינת התשלום) לזיפות ו/או איטום הגג עדיין על הועד של הבית המשותף? או שזה עובר לבעל הזכויות שרכש את הגג?
הרי הגג למעשה כבר לא חלק מהרכוש המשותף...