דף 1 מתוך 1
הוצאה שוטפת או מיוחדת
נשלח: 10/03/2024 - 11:08:53
על ידי 49dina
שלום רב,
אני חברה בועד של בית משותף, 4 קומות, 16 דירות.
שאלה:
תשלום עבור צביעת חדר מדרגות נחשב להוצאה שוטפת ומשלמים הכל מקופת ועד הבית, או הוצאה מיוחדת שהיא על חשבון בעלי הדירות.
Re: הוצאה שוטפת או מיוחדת
נשלח: 12/03/2024 - 19:06:11
על ידי razadv
שלום רב,
החוק מטיל האחריות על תשלומי ועד הבית על בעל הדירה בלבד.
אם יש מספיק כסף בקופה ניתן לממן את עבודות הצביעה. ככל ואין די כסף - יש לגבות מכל בעלי הדירות.
בכבוד רב,
רז חיימוביץ, עו"ד
Re: הוצאה שוטפת או מיוחדת
נשלח: 13/03/2024 - 10:47:27
על ידי 49dina
תודה,
אז אם אין מספיק כסף בקופה, מי שגרים בשכירות לא צריכים להשתתף במימון הסכום שחסר, גובים אותו רק מבעלי הדירות.
Re: הוצאה שוטפת או מיוחדת
נשלח: 17/03/2024 - 11:10:00
על ידי razadv
ציינתי בתשובתי הקודמת.
Re: הוצאה שוטפת או מיוחדת
נשלח: 17/03/2024 - 12:05:08
על ידי 49dina
צודק

תודה רבה