מעלית שבת
נשלח: 20/09/2023 - 20:36:21
ברצוני לדעת
1.האם ניתן להחתים דייר שלא כתוב בנסח טאבו על הסכמה למעלית שבת? לדוגמא דייר שלא השלים את הרישום בטאבו אבל טוען שהדירה שלו? או יורשים שלא כתובים בנוסח אבל טוענים שיש להם צו ירושה אך בטאבו כתובים ההורים שלהם שנפטרו והלכו לעולמם?
2. האם ניתן להחתים שוכרים או רק בעלי הדירות ?
3. האם צריך לכנס ישיבת דיירים על מנת לקבל הסכמה למעלית שבת?
4. האם כל דייר יכול לקחת על עצמו להחתים דיירים למעלית שבת?
5.האם צריך לכתוב עלויות של התקנה והפעלה על דף ההחתמה?
מדובר על בניין עם 2 מעליות ללא מנגנון מעלית שבת כלומר צריך רוב של 51%
תודה רבה!
1.האם ניתן להחתים דייר שלא כתוב בנסח טאבו על הסכמה למעלית שבת? לדוגמא דייר שלא השלים את הרישום בטאבו אבל טוען שהדירה שלו? או יורשים שלא כתובים בנוסח אבל טוענים שיש להם צו ירושה אך בטאבו כתובים ההורים שלהם שנפטרו והלכו לעולמם?
2. האם ניתן להחתים שוכרים או רק בעלי הדירות ?
3. האם צריך לכנס ישיבת דיירים על מנת לקבל הסכמה למעלית שבת?
4. האם כל דייר יכול לקחת על עצמו להחתים דיירים למעלית שבת?
5.האם צריך לכתוב עלויות של התקנה והפעלה על דף ההחתמה?
מדובר על בניין עם 2 מעליות ללא מנגנון מעלית שבת כלומר צריך רוב של 51%
תודה רבה!