דרך תביעה אפשרית
נשלח: 29/08/2023 - 16:08:38
שלום
חלק מדיירי הבניין שילמו לועד הבית בשתי פעימות סכום שיועד אך ורק לתביעה נגד הקבלן על ליקויים משותפים ,
וכעת לאחר שהוחלט לא לתבוע את הקבלן, הועד מעוניין להחזיר חלק קטן מהסכום למרות שנשארה יתרה גדולה יותר ,
,
יש לציין שלא פורסם דו"ח כספי עם קבלות בהתאם אלא בהודעת וואטסאפ לקונית .
דרך מי אפשרי לתבוע ? תביעות קטנות או הממונה על הבתים המשותפים ? תודה
חלק מדיירי הבניין שילמו לועד הבית בשתי פעימות סכום שיועד אך ורק לתביעה נגד הקבלן על ליקויים משותפים ,
וכעת לאחר שהוחלט לא לתבוע את הקבלן, הועד מעוניין להחזיר חלק קטן מהסכום למרות שנשארה יתרה גדולה יותר ,
,
יש לציין שלא פורסם דו"ח כספי עם קבלות בהתאם אלא בהודעת וואטסאפ לקונית .
דרך מי אפשרי לתבוע ? תביעות קטנות או הממונה על הבתים המשותפים ? תודה