כ פורום בתים - ייעוץ חינם לועד הבית ולדיירים מאת מומחי פורטל בתים • דרך תביעה אפשרית
דף 1 מתוך 1

דרך תביעה אפשרית

נשלח: 29/08/2023 - 16:08:38
על ידי Asi
שלום

חלק מדיירי הבניין שילמו לועד הבית בשתי פעימות סכום שיועד אך ורק לתביעה נגד הקבלן על ליקויים משותפים ,
וכעת לאחר שהוחלט לא לתבוע את הקבלן, הועד מעוניין להחזיר חלק קטן מהסכום למרות שנשארה יתרה גדולה יותר ,
,
יש לציין שלא פורסם דו"ח כספי עם קבלות בהתאם אלא בהודעת וואטסאפ לקונית .

דרך מי אפשרי לתבוע ? תביעות קטנות או הממונה על הבתים המשותפים ? תודה

Re: דרך תביעה אפשרית

נשלח: 04/09/2023 - 07:16:37
על ידי razadv
שלום רב,

תביעה להחזר תשלום דמי ועד הבית תוגש לפני הפקח על המקרקעין.

בכבוד רב,

רז חיימוביץ, עו"ד

Re: דרך תביעה אפשרית

נשלח: 04/09/2023 - 22:35:48
על ידי Asi
תודה על התשובה

יש לציין שסכום זה שולם כסכום נפרד ונוסף מתשלום ועד הבית .
עדיין התביעה תהיה דרך הממונה על הבתים המשותפים ?

Re: דרך תביעה אפשרית

נשלח: 06/09/2023 - 06:05:51
על ידי razadv
לא משנה אם מדובר בגבייה מיוחדת או שוטפת.

Re: דרך תביעה אפשרית

נשלח: 12/09/2023 - 07:44:08
על ידי Asi
תודה על התשובה ושאלה נוספת ברשותך :

האם מניעת גישה באופן לא חוקי לרכוש משותף ע"י הוועד (כגון חדר כושר, חניון, גג סגור וכדומה) לדייר מסוים זו עילה סבירה לאי תשלום ועד בית ? ( עד מועד דיון משפטי)

Re: דרך תביעה אפשרית

נשלח: 18/09/2023 - 06:00:56
על ידי razadv
לא.