כ פורום בתים - ייעוץ חינם לועד הבית ולדיירים מאת מומחי פורטל בתים • חברת ניהול
דף 1 מתוך 1

חברת ניהול

נשלח: 11/08/2023 - 19:46:34
על ידי יעקבי
שלום רב
בתהליך חיפוש ומעבר לניהול הועד על ידי חברת ניהול ואחזקה
נשאלת השאלה , הכספים המשולמים על ידי הדיירים עוברים לחשבון החברה או לחשבון בנק של הועד ומשם משולמים לחברת האחזקה ?
שאלה נוספת :
איך אמורה להראות הצעת מחיר של חברה כזאת שאמורה לטפל בכלל המערכות ובכל העניינים של המבנה ?
האם דמי ניהול נלקחים בנפרד לשירותים המסופקים לנו? האם בעלי מקצוע כמו חשמלאים ואינסטלטורים וכו יידרשו תשלומים נוספים או שזה כלול במחיר דמי הועד?

תודה רבה.

Re: חברת ניהול

נשלח: 21/08/2023 - 09:08:52
על ידי razadv
שלום רב,

1. ההחלטה היא שלכם.
2. הצעה משתנה מחברה לחברה. אין פורמט קבוע. הפתרון - קבלת הצעות נוספות והשוואה.

בכבוד רב,

רז חיימוביץ, עו"ד