דף 1 מתוך 1
התקנת תשתית לרכבים חשמליים
נשלח: 27/07/2023 - 18:54:41
על ידי Asi
שלום
הועד מתכוון להתקין תשתית בבניין לרכבים חשמליים בעלות לא קטנה , איזה רוב דרוש לשם כך ? רוב רגיל ?
יש לציין שזה ישרת חלק מצומצם בלבד מהדיירים ולכן יש גם שמתנגדים למהלך .
תודה
Re: התקנת תשתית לרכבים חשמליים
נשלח: 30/07/2023 - 21:13:58
על ידי Asi
שאלה נוספת
את התשלום לוקחים מהקופה המשותפת משמע מתשלומי הועד בין היתר של השוכרים בבניין , אבל מי שמאשר ומצביע אלו בעלי הדירות ,
האם יש להחיל תשלום נפרד לעבודה מבעלי הדירות בלבד ?
תודה
Re: התקנת תשתית לרכבים חשמליים
נשלח: 03/08/2023 - 09:31:21
על ידי razadv
שלום רב,
רוב רגיל של 51% ממשתתפי האסיפה שלה נרשם פרוטוקול.
ההחלטה לעניין זהות השימוש של הכספים - יש לקבל בהחלטה של האסיפה ברוב רגיל של 51% ממשתתפיה.
בהצלחה,
רז חיימוביץ, עו"ד
Re: התקנת תשתית לרכבים חשמליים
נשלח: 03/08/2023 - 18:51:27
על ידי Asi
תודה
מי משתתף באסיפה להחלטה בעניין זה , בעלי הדירות או השוכרים שמשלמים ועד ?
Re: התקנת תשתית לרכבים חשמליים
נשלח: 08/08/2023 - 15:32:53
על ידי razadv
שוכרים רשאים להשתתף אך לא להצביע אלא אם קיבלו יפוי כוח מבעל הדירה להצביע בשמו ובמקומו.