כ פורום בתים - ייעוץ חינם לועד הבית ולדיירים מאת מומחי פורטל בתים • בעל דירה שהוא גם חברת האחזקה של הבניין
דף 1 מתוך 1

בעל דירה שהוא גם חברת האחזקה של הבניין

נשלח: 13/06/2023 - 11:41:11
על ידי Eli Levy
היי
האם ישנו ניגוד ענינים/ דברים שיש לקחת בחשבון כאשר בעל דירה בבניין הוא גם חברת האחזקה של הבניין?

Re: בעל דירה שהוא גם חברת האחזקה של הבניין

נשלח: 19/06/2023 - 12:01:23
על ידי razadv
שלום רב,

אין פסול שדייר בבניין הוא גם עובד בחברת הניהול או בעל מניות בחברה.

בכבוד רב,

רז חיימוביץ, עו"ד