העלאת התשלום של ועד הבית
נשלח: 18/04/2023 - 21:47:37
אני ועד בית בבניין ישן בן 5 דירות . דמי הועד כבר מספר שנים עומדים על 45 ₪ לחודש, ומשמשים בעיקר עבור ניקיון.
עבור הוצאות מיוחדות כמו הדברה, גיזום (פעם במספר חודשים) , תיקונים וכו' נערכת גבייה מיוחדת .
ברצוני להעלות את דמי הועד ל 70 ₪ לחודש, כדי שלפחות לגבי חלק מההוצאות, כמו הדברה, לא אצטרך לעשות גבייה מיוחדת בכל פעם שיש צורך.
השאלה שלי היא : האם בכדי להעלות את דמי הועד צריך הסכמה של הדיירים , ואם כן מה אחוז ההסכמה שאצטרך מתוך 5 דירות ?
וגם, האם אוכל לכנס אסיפת דיירים בזום ולקבל את הסכמת (או אי הסכמה) הדיירים בזום? או שאולי מספיקה הודעה שלי בואטסאפ בתור הנציגות של הבניין
על העלאה של דמי הועד עם נימוק ?
תודה
עבור הוצאות מיוחדות כמו הדברה, גיזום (פעם במספר חודשים) , תיקונים וכו' נערכת גבייה מיוחדת .
ברצוני להעלות את דמי הועד ל 70 ₪ לחודש, כדי שלפחות לגבי חלק מההוצאות, כמו הדברה, לא אצטרך לעשות גבייה מיוחדת בכל פעם שיש צורך.
השאלה שלי היא : האם בכדי להעלות את דמי הועד צריך הסכמה של הדיירים , ואם כן מה אחוז ההסכמה שאצטרך מתוך 5 דירות ?
וגם, האם אוכל לכנס אסיפת דיירים בזום ולקבל את הסכמת (או אי הסכמה) הדיירים בזום? או שאולי מספיקה הודעה שלי בואטסאפ בתור הנציגות של הבניין
על העלאה של דמי הועד עם נימוק ?
תודה