תשלום עבור רשתות יונים
נשלח: 04/12/2022 - 18:24:34
שלום,
בבניין חדש, הוחלט לאחר אסיפת דיירים, ע"י הוועד ובהסכמת הרוב, להתקין רשתות יונים לכל אורך וצידי הבניין.
כל הדיירים שילמו פרט לדיירת אחת, שאינה מוכנה משום שהיא אינה גרה בנכס ועתידה למוכרו.
האם ע"פ חוק המקרקעין היא חייבת לשלם? (סעיף 58,59 למיטב הבנתי).
תודה.
בבניין חדש, הוחלט לאחר אסיפת דיירים, ע"י הוועד ובהסכמת הרוב, להתקין רשתות יונים לכל אורך וצידי הבניין.
כל הדיירים שילמו פרט לדיירת אחת, שאינה מוכנה משום שהיא אינה גרה בנכס ועתידה למוכרו.
האם ע"פ חוק המקרקעין היא חייבת לשלם? (סעיף 58,59 למיטב הבנתי).
תודה.