כ פורום בתים - ייעוץ חינם לועד הבית ולדיירים מאת מומחי פורטל בתים • תשלום עבור רשתות יונים
דף 1 מתוך 1

תשלום עבור רשתות יונים

נשלח: 04/12/2022 - 18:24:34
על ידי ליאור לוי
שלום,
בבניין חדש, הוחלט לאחר אסיפת דיירים, ע"י הוועד ובהסכמת הרוב, להתקין רשתות יונים לכל אורך וצידי הבניין.
כל הדיירים שילמו פרט לדיירת אחת, שאינה מוכנה משום שהיא אינה גרה בנכס ועתידה למוכרו.
האם ע"פ חוק המקרקעין היא חייבת לשלם? (סעיף 58,59 למיטב הבנתי).
תודה.

Re: תשלום עבור רשתות יונים

נשלח: 14/12/2022 - 09:02:36
על ידי razadv
שלום רב,

מורנו סעיף 58(א) על החובה המוטלת על כל בעל דירה לשלם כדי חלקו בעד ההוצאות המשותפות.
ככל ובעל הדירה סירב, יש להגיש תביעה אצל המפקחת על רישום המקרקעין במחוז בו מצוי הבניין.

בכבוד רב,

רז חיימוביץ, עו"ד