תשלום עבור וועד בית
נשלח: 26/11/2022 - 15:53:46
שלום
יש לי נכס בגודל 130 מר
וועד הבניין דורש ממני לשלם 300 שח בחודש כי משלמים לפי הגודל והנכס שלי גדול
הבית ללא מעליות , ללא גנרטור, ללא אחזקה ,מפוח כמו בנינים חדשים..
אמרתי לוועד בית, שהסכום שהם דרושים מוגזם , והתשלום בסך 300 שח , אני משלם בית שלי הפרטי, אך אצלי יש מעליות , גנרטורים קולטים ואאחזקות שונות ,
ולא הגיוני שאתם דורשים ממני 300 שח בחודש
אמרו לי שחייבים לשלם , זה הסכום והבעלים הקודמים כך שילמו...הבעיה שאין לי את מי לשאול בעלי הנכס הקודמים נפטרו..
לפי החוק אני חייב לשלם מסי וועד ,אך אני לא מוכן לשלם 300 שח בחודש , זה נראה לי מוגזם לבית ישן ללא מעליות, גנרטורים וכו
מה עלי לעשות בנידון ? ומה הסכום שאני צריך לשלם ?
בבית אין מעליות, ואין תחזוקה מלבד תשלומים שוטפים כמו ניקיון וחשמל
יש לי נכס בגודל 130 מר
וועד הבניין דורש ממני לשלם 300 שח בחודש כי משלמים לפי הגודל והנכס שלי גדול
הבית ללא מעליות , ללא גנרטור, ללא אחזקה ,מפוח כמו בנינים חדשים..
אמרתי לוועד בית, שהסכום שהם דרושים מוגזם , והתשלום בסך 300 שח , אני משלם בית שלי הפרטי, אך אצלי יש מעליות , גנרטורים קולטים ואאחזקות שונות ,
ולא הגיוני שאתם דורשים ממני 300 שח בחודש
אמרו לי שחייבים לשלם , זה הסכום והבעלים הקודמים כך שילמו...הבעיה שאין לי את מי לשאול בעלי הנכס הקודמים נפטרו..
לפי החוק אני חייב לשלם מסי וועד ,אך אני לא מוכן לשלם 300 שח בחודש , זה נראה לי מוגזם לבית ישן ללא מעליות, גנרטורים וכו
מה עלי לעשות בנידון ? ומה הסכום שאני צריך לשלם ?
בבית אין מעליות, ואין תחזוקה מלבד תשלומים שוטפים כמו ניקיון וחשמל