כ פורום בתים - ייעוץ חינם לועד הבית ולדיירים מאת מומחי פורטל בתים • תשלום עבור חברת ניהול
דף 1 מתוך 1

תשלום עבור חברת ניהול

נשלח: 21/11/2022 - 10:28:58
על ידי Natig
אהלן
איך יודעים לתמחר עבור בניין מגורים שבו הדיירים משלמים סכומים שונים של וועד בית לחברת ניהול שנכנסת לבניין .
או שהחברת ניהול לא מושפעת מזה

Re: תשלום עבור חברת ניהול

נשלח: 23/11/2022 - 10:22:53
על ידי razadv
שלום רב,

דמי הניהול של החברה מחושבים על ידי חברת הניהול.
יש לקחת את הסכום הסופי החודשי ולחלק בהתאם לחלק היחסי של כל דירה.

בהצלחה

רז חיימוביץ, עו"ד