לאסוף תשלום מבעלי דירות שעדיין לא שילם
נשלח: 09/11/2022 - 13:14:53
הצלחנו למצוא קבלן לבצע אחתום גג
הצגנו העלות והסברנו לכל הדיירים מה כולל
ביקשנו שבעלי הדירות יגיד את העמדה שלהם בעד או נגד
ביקשנו שכל הבעלי הדירות יעביר את התשלום הנדרש
שזה 3300₪ לכל דירה
בינתיים 5 מתוך 8 דירות נתנו את הסכום
שלחנו תזכורת על התשלום
אף אחד לא כתב שהם מתנגדים
העבודה על הגג אמור לסיים בימים הקרובים
ואז צריך לשלם עבור האיטום גג
מה קורה שיש יש בעלי דירות שלא נתנו את הסכום
איך אפשר לדרוש מהם לשלם?
הצגנו העלות והסברנו לכל הדיירים מה כולל
ביקשנו שבעלי הדירות יגיד את העמדה שלהם בעד או נגד
ביקשנו שכל הבעלי הדירות יעביר את התשלום הנדרש
שזה 3300₪ לכל דירה
בינתיים 5 מתוך 8 דירות נתנו את הסכום
שלחנו תזכורת על התשלום
אף אחד לא כתב שהם מתנגדים
העבודה על הגג אמור לסיים בימים הקרובים
ואז צריך לשלם עבור האיטום גג
מה קורה שיש יש בעלי דירות שלא נתנו את הסכום
איך אפשר לדרוש מהם לשלם?