כ פורום בתים - ייעוץ חינם לועד הבית ולדיירים מאת מומחי פורטל בתים • לאסוף תשלום מבעלי דירות שעדיין לא שילם
דף 1 מתוך 1

לאסוף תשלום מבעלי דירות שעדיין לא שילם

נשלח: 09/11/2022 - 13:14:53
על ידי vbraanana44
הצלחנו למצוא קבלן לבצע אחתום גג
הצגנו העלות והסברנו לכל הדיירים מה כולל
ביקשנו שבעלי הדירות יגיד את העמדה שלהם בעד או נגד
ביקשנו שכל הבעלי הדירות יעביר את התשלום הנדרש
שזה 3300₪ לכל דירה
בינתיים 5 מתוך 8 דירות נתנו את הסכום
שלחנו תזכורת על התשלום
אף אחד לא כתב שהם מתנגדים
העבודה על הגג אמור לסיים בימים הקרובים
ואז צריך לשלם עבור האיטום גג
מה קורה שיש יש בעלי דירות שלא נתנו את הסכום
איך אפשר לדרוש מהם לשלם?

Re: לאסוף תשלום מבעלי דירות שעדיין לא שילם

נשלח: 11/11/2022 - 22:46:17
על ידי וירגליוס
שלום ,
זה שנים שאני אוסף לוועד הבניין סכום הגבוהה ב100 ₪ לכל דירה לאחר כיסוי כל ההוצאות: ביטוח , נקיון, חשמל,גנן ,ועוד ,ולמעשה עם 36 דיירים בסוף כל חודש
נותר לנו בקופהה עודף של 3600 ₪ בממוצע. עשינו פרוייקטים: של זיפות, החלפת צנרת ראשית , טיפול קוסמטי למעלית, שיפוץ גנרטור,שיפוץ לובי בניין הקמת מחסום בכניסה,החלפת כל מערכת החשמל לתאורת לדים ,ועוד...
זאת לאורך שנים ,ומאז אני לא עובר בין הדיירים לבקש למלא את החסר, אנחנו תמיד בעודף תקציבי גבוה מאוד מאוד.
לפני שנים אחת הדיירות נמנעה מלשלם ולאחר פנייה למפקחת על המקרקעין ומתן גזר דין לטובתנו ושימוש בהוצאה לפועל , קיבלנו את התשלום עם הצמדה ופיצוי
על ריצות ועוגמת נפש לאנשי הווועד בסכום גדול מאוד.
כך שלא להרתע מלתבוע את המשתמטים וזאת תחת סעיף האומר : תשלום וועד אינו יכול להיות מותנה בבקשה זו או אחרת מווועד הבית.
התשלום הוא חובה ואינו חוב פרטי ציבורי.

מאחל לכם בהצלחה .
יוסף

Re: לאסוף תשלום מבעלי דירות שעדיין לא שילם

נשלח: 13/11/2022 - 08:50:48
על ידי razadv
שלום רב,

ככל ודייר מסרב לשלם כדי חלוק בהוצאות הדרושות להחזקתו התקינה של הרכוש המשותף (ראו הגדרתה בסעיף 58(א) לחוק המקרקעין) אזי יש להגיש תביעה למפקחת על רישום המקרקעין.

בהצלחה

רז חיימוביץ, עו"ד